Vraag

Pliés help hoe krun je lang gesprek me jongen voeren

  • 19 February 2018
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil een lang gesprek terug me een gast sturen
Maar nu gebeurt dat niet echt meer

5 reacties

Hey
Het makkelijkste is om een gesprek te beginnen om te vragen hoe zijn dag was en of hij nog leuke dingen heb gedaan. En als het geen leuke dag is vraag dan aan hem waarom het geen leuke dag is. Maar de meeste jongens zouden niet zo snel Hey zeggen. Dus dan moet je zelf maar het lef te nemen om zelf hey te zeggen. als het gesprek niet meer echt loopt zoek dan een vragen lijst en zeg ik heb een vragenlijst en die ga ik met jou door nemen ik hoop dat je er wat aan hebt
Het ding is ik doe da al wij prate vroeger echt veel nu ineens niemeer

Kheb echt gevoel dat hij boos is op me maar zou kiest weten waarom we konden echt dagen na elkaar chatten dag nacht nu ineens echt Nie meer
Als het contact verwatert , dan moet je niet al te veel meer van een spontaan gesprek verwachten.
Je kunt het in ieder geval proberen.
IK HEB DÉ OPLOSSING!!! Ik ben hsp en heeeeeeeeel verlegen dus praten met mij kan in 9/10 van de gevallen leiden tot ongemakkelijke stiltes TOTDAT: ik het wonder woord leerde kennen: "dat doet me denken aan (die keer dat)" je kunt het ALTIJD gebruiken en het werkt echt!!! Na een tijdje gaat het dan vanzelf

Reageer