Vraag

plank qua lichaam

  • 19 February 2019
  • 7 reacties
  • 273 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii, kben een meisje van 14 en heb niet zoveel rondingen, dus ik ben in principe plank of plat. Maar ik ben dus bang dat ik niet een relatie kan krijgen tot ik meer rondingen heb, wat misschien nog wel 4 jaar ofz kan duren.... Nu is mijn vraag: Is het zo als een meisje niet zoveel rondingen heeft je geen relatie met haar wil?

liefs xx

7 reacties

Hey,
Je bent goed zoals je bent.
Maak je er maar niet te veel zorgen over, er komt vanzelf iemand die je leuk vind zoals je bent. En als anderen je alleen leuk vinden als je rondingen hebt, zijn ze het echt niet waard.

Het gaat om je innerlijk. Vergeet dat nooit😘
Liefs,
Xxjee
Komt wel goed. Je kan desnoods ook trainen de sportschool als je een grotere billen wilt. Deden sommige meisjes ook die ik ken.
Om je vraag te beantwoorden:
Dat zal per persoon verschillen.
Sommigen zullen niet aangetrokken zijn tot jou, vanwege jouw uiterlijk, maar voor anderen zal dat weer anders liggen.
Het zal absoluut niet zo zijn dat er niemand ooit interesse in jou zal hebben vanwege jouw uiterlijk.
Zeker als je een geweldige persoonlijkheid hebt is dat geen enkel probleem.
ik heb veel jongens vrienden en heb het daar vaak met hun over gehad. de meeste jongens ( of in ieder geval de lieve leuke jongens genaamt mijn vrienden ) vinden het geen probleem. het maakt hun vooral uit hoe je je vanbinnen laat zien en hoeveel liefde jij wilt geven. hou van jezelf zoals je bent dat is de eerste stap.
Allereerst heb je een foute jongen op het oog als hij afknapt op jouw minder grote rondingen, hoe moeilijk het ook kan zijn moet je hem per direct verwijderen uit je leven. Omring jezelf met positieve mensen die jou beter over jezelf laten voelen. Kleinere rondingen is helemaal niet erg, je bent pas 14 en het komt allemaal goed. Suc6! Xx
Badge +5
Hoi! Ik begon mijn jongensjacht toen ik rond de 10 jaar oud was, en het boeit jongens en mannen helemaal niks: het gaat er om hoe je in de omgang bent. Als je heel verlegen en timide bent in gezelschap zul je minder aandacht krijgen dan wanneer je gezellig en spontaan op iedereen afstapt en makkelijk met iedereen een praatje maakt. Het hebben van tieten, heupen of een kont helpt daar niks bij.
Hallo, Linxx,

Nee hoor, mannen boeien het niet zoveel hoeveel rondingen je hebt. Je innerlijk is bovendien belangrijker, écht waar.

Bovendien zullen er nu slimmere jongens op je vallen, want slimmeriken weten dat je die rondingen nog wel krijgt als je ouder wordt en dat ze dan als paddenstoelen uit de grond schieten... Sorry voor mijn taalgebruik? Ook zullen aardigere jongens op je vallen, want je wil geen jongen hebben die alleen maar van je houdt om je rondingen.

Je vraag was of ik als lezer het erg vindt als mijn vriendin een plank zou zijn? Nee, vind ik niet erg. Ik vind het wel jammer dat je je daardoor onzeker komt, dat komt deels door mensen die Famke Louise een plank noemen en daardoor anderen onzeker maken. Dat vind ik erg triest.

Groetjes,
De Persoon Zonder Naam

Reageer