Vraag

Perfect leven?

  • 2 February 2021
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Iedereen hier heeft een perfect leven met een relatie en seks en weet ik het en ik niet als ik dit lees voel ik me echt lonly ben ik de enige?


5 reacties

Hee,

Ook al lijkt het misschien hier op het forum zo, het is echt niet zo dat iedereen het perfecte leven heeft.

Ik ben ook van mening dat het perfecte leven niet bestaat..

Zelf heb ik ook geen relatie en velen andere niet, je bent dus niet de enige!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 5
Badge +6

Niet iedereen hier heeft het perfecte seksleven, de meeste mensen hebben het nog niet eens....

Reputatie 2
Badge +1

same

Reputatie 3
Badge +2

ik heb echt geen perfect leven, ik ben verliefd op een jongen die een vriendin heeft, voel me best wel lonely door corona en zit in een dip, mijn zus heeft anorexia gehad en daardoor in een kliniek gezeten waardoor de sfeer heel naar was (ze is nogsteeds f dun) en mijn broer gooit alleen maar stomme opmerkingen naar mij. Zo dat moest ik even kwijt hahaha. maar ja dus niemand heeft een perfect leven

Liefs

Kijk maar eens goed op het forum, er zijn genoeg mensen die nog geen vriend/vriendin hebben. Er zijn genoeg topics te vinden over mensen die vragen ‘ik wil seks’, ‘hoe krijg ik een vriendin’ en ‘hoe krijg ik seks’. Daar hoef je echt niet lang naar te zoeken. Dus je bent echt niet de enige.

 

Reageer