op wat voor jongen val je (girls only)

• Anonymous
  • 0 reacties
hey, ben een jongen van 14 jaar oud. Ik zou graag weten op wat voor jongens meiden vallen. Misschien maakt dit mij weer zelfverzekerder.

Alvast bedankt

28 reacties

Meiden vallen op alle soorten jongens. 
De reacties die je hier krijgt kunnen daarom een heel vertekend beeld geven.
Ik val op jongens die lief voor me zijn maar me wel beschermen (vooral tegen mezelf).
Hoe ze d'r uit zien maakt niet echt uit. (Zeggen veel meisjes.... Sommige menen t, andere niet....) Knap is altijd mooi meegenomen, maar is niet t belangrijkst.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Kus,
Natuurlijk telt het uiterlijk altijd,maar het innerlijk is net zo belangrijk. Dus, ik zeg niks over het uiterlijk want dat is voor iedereen verschillend, maar
Ik val op jongens die je kunnen laten lachen en een mooie glimlach hebben, die je beschermen, er voor je zijn. Maar het belangrijkste is om jezelf te zijn. :)
Hopelijk heb je hier iets aan.. 😛
Uiterlijk en innerlijk zijn allebei belankrijk vind ik, hij hoeft niet super knap te zijn alleen wel aantrekkelijk voor mij. Het liefst een jongen waar ik mee kan lachen en praten over alles, hij moet me accepteren en steunen bij mijn keuzes. Ik val vooral op jongen met bruin/zwart haar en bruine/groene ogen. het liefst ook niet te groot hihi maar als ik hem echt leuk vind maakt dat ook niet echt heel erg uit

xx maddie
haayy

kwa uiterlijk :
  • heel lichtgetinte huid
  • bruine ogen
  • bruin of zwart haar
  • rechte tanden of beugel
  • best wel dun en niet heel lang
             kwa innerlijk:
  • lief
  • verlegen
  • romantisch
  • grappíg
  • sportief
Ik ben ook een jongen. Dus ik kan je niet helpen. 

Enkele damens die nog nog een paar tips kunnen geven?

-Lex

(Succes met je zoektocht, je zal heus wel iemand vinden)
Badge +17
Heel veel meisjes zeggen altijd van jaa uiterlijk boeit niet zolang die maar aardig is. Maar alsof ze met een hele lelijke jongen gaan krijgen.
Badge +17
ik bedoel nemen*
Het liefst een beetje schattig :p
ik ben zelf 14 en val meestal op jongens van 12 13 14 en soms 15. 
uiterlijk heb ik het liefst

tussen de 1,50/1,75
wel dun of normaal liever niet dik..
haarkleur maakt me niks uit
ogen wel ^^
schattig en knap

innerlijk:
romantisch
maar neit te van " schatje kom na me toe heb zin in je"
dat vind ik echt niks
lief betrouwbaar

en ik vind kleding ook wel belangrijk maar niet heel erg 
ik (PERSOONLIJK, dus niet meisjes in het algemeen :p) Val op alle soorten jongens, als ze zichzelf maar goed verzorgen, er lief uitzien en zich niet matcho gedragen. Mij maakt het niet uit hoe je je kleed zolang het maar je eigen stijl is, en niet die van je vrienden.
Hij moet lief, grappig, spontaan, beschermend en een goed innerlijk hebben. Niet racistisch zijn, zichzelf zijn. Niet dik, stevig mag wel. Verder heb ik niet echt iets op uiterlijk wat hij hebben moet. Wel moet hij er verzorgt uitzien, en een beetje kledingsmaak is natuurlijk ook niet verkeerd. 🙂
Ik vind het uiterlijk niet heel erg belangrijk, maar als een jongen echt knap is is het natuurlijk wel een leuk extraatje ;)
ik heb niet echt een type waar ik op val, ik word gewoon verliefd.
maar ik vind het wel leuk als een jongen schattige sms'jes stuurt zoals: ik mis je :(
maar dan moet hij het wel menen.
de jongens waar ik op val hoeven geen speciaal uiterlijk te hebben, maar ik hoef absoluut geen jongens die precies hetzelfde zijn als anderen. als een jongen zichzelf is en dat laat zien maakt ie bij mij een goede indruk. qua innerlijk is het voor mij belagrijk dat een jongen lief is, een beetje romantisch, een beetje beschermend (vooral voor mezelf inderdaad zoals ik in dit topic ook bij iemand anders had gelezen) en dat hij me aan het lachen weet te krijgen, zelfs wanneer ik dat niet zou willen. hoop dat je hier iets aan hebt
Het belangrijkste voor mij is dat ik met hem kan lachen maar ook sirieuze dingen kan bespreken.
Qua uiterlijk als je er gewoon verzorgt uit ziet is het helemaal top. (knap is natuurlijk altijd wel leuk, maar zeker geen must.)
Ik val niet op mooiboys of de stoerste van de klas. Ik vind spreken de ogen, sociaal- en openheid altijd wel fijn. En humor is altijd wel handig en relax. En een mooi gebit vind ik het belangrijk, daar maak je wel meteen een eerste indruk mee altijd.

groetjess
ik vind het belangrijk dat de jongen lief tegen me doet, het moet geen fuckboy zijn maar ik zou wel willen dat de jongen zeker over zichzelf is en goed valt in zijn vriendengroep (populair). mijn droomjongen zou respect moeten hebben voor vrouwen en dat ook laten merken. de jongen moet er verzorgd en netjes uitzien en het liefste wat dingen dragen die in de mode zijn. sociaal vindt ik ook altijd fijn. het maakt niet uit als een jongen niet aan al deze eisen voldoet. maar het belangrijkste vind ik dat 'ie gwn aardig is en dingen over heeft voor zijn meisje.

byee
Uiterlijk
- verzorgd haar
- goeie kledingsstyle
- mooie ogen
- ik val op schattig

Innerlijk
- lief
- niet arrogant
- behulpzaam
Badge
Een jongen die ik zou willen hebben:
-Sixpack
-Lang, niet klein
-knappp
-leuk haar
-fatsoenlijke kleren
-moet er niet uitzien als een minister (ouwelijk)
-mooie huid
-mooi gebit

Innerlijk:
-lief
-grappig
-cuteeee
-Speels

Beetje veel eisen maar daarom ben ik ook nog single, de leuke jongens vind ik wel op vakantie
Ik vind het belangrijk dat de jongen aardig is en dan niet alleen tegen mij maar tegen iedereen en hij moet grappig zijn.
Als aller eerste: een jongen moet vooral lief zijn.

Uiterlijk: donker haar en blauw/groene ogen
Ik persoonlijk val niet echt op een uiterlijk kenmerk. Wel vind ik het een pluspunt als een jongen gewoon deo opdoet. Ik val op innerlijk, met name op humor. Ook is het fijn als hij je steunt als je het moeilijk hebt en er altijd voor je is.
hey, ben een jongen van 14 jaar oud. Ik zou graag weten op wat voor jongens meiden vallen. Misschien maakt dit mij weer zelfverzekerder.

Alvast bedankt

Uhhmm, dat ligt helemaal aan het meisje zelf. Stel, je vind een meisje leuk, dan moet je haar gwn aanspreken, kijken of je dezelfde interesses hebt en zo. Maar, je moet niet te veel gemeen hebben, af en toe een goede discussie is heel goed. En anders word het snel saai. Bouw een band met haar op, en ga steeds een stapje verder. Dan heb jij je soulmate hoor! 🙂
Ik persoonlijk val niet echt op een uiterlijk kenmerk. Wel vind ik het een pluspunt als een jongen gewoon deo opdoet. Ik val op innerlijk, met name op humor. Ook is het fijn als hij je steunt als je het moeilijk hebt en er altijd voor je is.
Jup, klopt. Wees vooral jezelf, als je je gaat aanpassen aan haar wil, (Ze zegt dat ze op Bad Boys valt en dat je dan doet alsof je er eentje bent zeg maar) is zij het niet waard. Een meisje moet je accepteren zoals je bent!
Het verschilt per meisje op wat voor jongens ze vallen. Want elk meisje is toch anders.

Ik val op jongens die een doel hebben maar ook die nogal bekend zijn in mijn wijk.
Hij moet er ook netjes&verzorgd uitzien en natuurlijk loyal blijven.
Badge +1
Hij is beschermend, lief en onhandig en we delen minimaal 1 zelfde hobby/passie/obsessie.
Ik val op jongens die verlegen zijn. Lief en me moet kunnen verrassen. Ik moet met hem kunnen lachen en me op mijn gemak voelen bij hem. Ik vind het lief als een jongen zich ergens voor schaamt ofzo, echt dan smelt mijn hart. Of als hij naar me staart en dan ineens zegt dat hij me mooi vind ofzo. Echt een jongen die niet te veel te snel wil. Ik hou totaal niet van die schreeuwerds of van die jongen die denken dat ze altijd maar grappig zijn enzo, en roken moet ik niks van hebben. Dat is echt een no go. En kwa uiterlijk zal voor ieder meisje heel verschillend zijn maar ik van op donker haar en kleur ogen maakt niks uit (al vind ik groen erg mooi). Oh, en hij moet lang zijn. Ik ben zelf erg lang dusja dat is wel een dingetje hahha.
Naja succes he

Reageer