Vraag

Onzeker nooit een vriendje

  • 19 October 2018
  • 16 reacties
  • 676 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

ik ben best onzeker want ik heb nooit een vriendje want wie wil er nou een meisje van 1 meter 69 met:

-blond haar
-grote tieten waar melk uit komt (cup G)
-grote kont
-relatief lange benen

ik ben:

-rustig
-behulpzaam/zorgzaam


ik maak me echt zorgen, want elk meisje uit me klas heeft al een vriendje of al gehad.


😭
wie wil me helpen??

Xx Britt

16 reacties

heyy

het maakt niet uit dat de andere meiden al een vriendje hebben hoor, jij vind wel iemand!

daarnaast zijn kleine meiden vaak aantrekkelijker dan lange meiden.
dat van je borsten waar melk uit komt had ik gelezen maar ik denk dat het wel overgaat hoor en anders de huisarts raadplegen.

dat jij nu geen vriendje heb betekend niet dat je er nooit een zal krijgen, de een heeft er eerder een dan de ander.
Maak je niet druk er zijn meer dan genoeg vissen in de zee maar de juiste moet gewoon nog komen.

En denk even na he wil jij een relatie om dat iedereen het heeft maar een die niet lang duurt en waar je later op terug kijkt met de vraag waarom?

Of wil je even wachten tot je iemand vind die je heel leuk vind en daarna een langere relatie mee hebben?

Ja hoeft je echt niet druk te maaken om je uiterlijk als het gaat om jongens. Jij vind ook niet alle jongens aantrekkelijk. Maar somige wel. En misschien vind jij imand wel knap die imand anders niet aantrekkelijk vind zelfde met jongens er is echt wel iemand die jou aantrekkelijk vind👍🏻
Wie wil me nog meer helpen?
Het feit dat je geen vriendje hebt gehad hangt niet van je leven af. Het is volgens mij wel fijn om geen relatie te hebben vanwege al dat gedoe. Je vind vast wel iemand die je leuk vind en de je ook terug leuk vind. I promise😃
Welk gedoe bedoel je ?
Wie wil mij nog meer helpen??
Naar wat ben je op zoek
Een leuke spontane jonge.
En een jonge die borsten kan melken.

Xx Britt
Wie wil mij??
volgens mij wil niemand me, want er word niet meer gereageerd 😢
Beste Britt02 .

dat probleem heb ik ook wel maar in de toekomst vind je wel iemand,
vind je derna niemand dan ben ik er nog


groetjes .annoniempo
"volgens mij wil niemand me, want er word niet meer gereageerd 😢"
Nouja, dit is natuurlijk geen datingsite...
hey britt,
hoe je verteld over jezelf lijk je me wel een leuke meid, alleen kan ik verder niks doen om in contact met je te komen. want als we info met elkaar gaan delen is dat verboden en word je reactie weg gehaald

sjors
Reactie weg gehaald door kindertelefoon ivm forumregel geen contact gegevens uitwisselen
Maak je geen zorgen over het feit dat je nog geen relatie hebt. Dat komt ooit nog wel. Probeer gewoon je leven te vervolgen en focus je op de echte belangrijke dingen. Een vriend van mij vertelde mij vaak het volgende: "Liefde moet je niet zoeken, als de tijd rijp is zal het jou wel vinden. Blijf gewoon luchtig en stay calm"

Je hoeft niet onzeker over jezelf te zijn. Niet iedereen is natuurlijk even mooi, maar dat heeft ook zijn charmes.
Hey
Ik denk ook niet echt dat je je zorgen hoeft te maken.
Als dat rijtje klopt dan vak jij wel onder de meiden die veel jongens wel zouden willen.
Dat ter zijde
Iedereen heeft natuurlijk zijn of haar eigen smaak maar jij dus ook.

Wat ik denk dat je moet doen is minder bezig proberen te zij met relaties en zo en je gewoon Co centreren of dingen die nu echt balanrijk(er) zijn

Peace
Sportfreak
Onthoud dat geen vriendje hebben ook relax is...
En jouw lichaam is prachtig gurll
Ik ben met mijn slechts 1.47 (Ja, na mijn groeispurt) echt wel een buitbeentje...
Mijn boobs (70c) zijn in verhouding met mijn lengte zo zwaar dat ik rugpijn krijg (niet heel relax)
En heupen heb ik dan weer niet echt...
niemand is perfect, en er komt vast nog wel iemand voor je...
Iemand die echt van je houdt, misschien vind je in 1x wel de ware...

Reageer