Onzeker > heeft effect op relatie

  • 20 July 2020
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heehoi. Euhm, ik weet niet zo goed ik dit uit moet leggen. Waar het denk ik op neerkomt is dat een relatie hebben niet echt is wat ik had verwacht. Ik voel me gewoon kut om mezelf. M’n vriendje verdient zo ontzettend veel beter dan een of andere onzeker kutwijf. Ik moet echt om de week janken,omdat hij gewoon beter verdient dan ik. Ik weet wel wat ik wil maar ook weer niet. Ik wil hem echt niet kwijt, maar ik gun hem mij ook niet. Ik heb ook echt geen idee wat voor reacties ik hierop verwacht, maar ik wilde het gewoon zeggen ofzo en dat iemand misschien op een of andere wonderbaarlijke manier hier iets mee kan doen of helpen. Dankje voor dit lezen.


3 reacties

Hallo anoniempjevandaagx :)

Waarom vindt jij jezelf een kutwijf? Je vriendje is denk ik blij met jou, als hij jou een kutwijf vond, dan had hij het al uitgemaakt waarschijnlijk. Jij bent geen kutwijf. Je kunt wellicht met iemand praten die je vertrouwd over je onzekerheid.

-TheMightySlayer <3

Hoi,

Ik heb zelf een relatie en had ook heel wat onzekerheden. Over of ik goed genoeg was etc. Wat ik jou aanraad is om met je vriendje erover te praten en anders met een vriendin of iemand anders die je vertrouwt. Jouw vriendje is samen met jou om een reden, onthoud dat. Als hij jou niet leuk had gevonden had hij ook niet een relatie aangegaan. Hij is er voor jou. Probeer samen erover te praten en misschien iets te vinden waardoor jij je meer gewaardeerd voelt.

Veel succes!

 

~T

Wees nou niet zo hard voor jezelf. Je bent waarschijnlijk een hartstikke leuke meid, anders zou je vriendje echt geen relatie met je hebben. Haal jezelf nou niet zo naar beneden. Kijk nou hoe lief je denkt voor je vriendje, dat betekent toch dat je veel om hem geeft. Dat is al genoeg om hem ook op jou te laten vallen.

Als je er echt zo mee zit, zou ik het hier gewoon eens met hem over hebben. Huil gewoon eens lekker bij hem uit. Ik weet zeker dat hij je zal vertellen dat hij hartstikke veel om jou geeft en niks anders zou willen. 

 

Groetjess

Reageer