Onzeker en geen zelfvertrouwen

  • 24 April 2018
  • 8 reacties
  • 263 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen van het forum?,

Ik ben een jongen van 15 jaar en ik ben erg onzeker en heb totaal geen zelfvertrouwen. Ik zie vaak op school aantrekkelijke, leuke meisjes lopen, maar ik ben veel te bang dat ze denken dat ik raar ben ofzo. Dit maakt mij erg onzeker. Ik heb al wel een aantal relaties gehad maar ik was heb nooit vaak met diegenen iets gedaan (bijv. Naar de bios of wat drinken) Ik zou graag wat tips willen om wat zelfverzekerder te worden en voor de meiden zou ik ook graag weten hoe ik een meisje moet aanspreken!

Groetjes JuSo

8 reacties

Hey Juso,

Ik ben/was vroeger ook onzeker en nu nog maar het is al wat beter.
Hier zijn de tips
1. Kledij: je zou beter kledij aandoeb die je mooi of leuk vind want voel jij je wat zelfzekerder

2. bekijk jezelf als een unieke verzameling van mogelijkheden

3.Kijk naar wat je goed kunt

4.Oefen je lichaamstaal

5.Stop met vergelijken

6.Bewonder wat je al bereikt hebt

Hier een site met tips

https://www.ahealthylife.nl/30-tips-voor-meer-zelfvertrouwen/

Groetjes Britt
kijk naar based zeus op youtube die heeft videos met goede tip hiervoor
Hey, ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet maar ik kan je verzekeren dat er vast een meisje is voor jou. Als je een meisje echt leuk vind moet je er gewoon voor gaan maar neem in gedachten dat je dit echt niet bij elk knap meisje moet gaan doen, dan zul je niet zon goede reputatie opbouwen. En als het gaat om zelfvertrouwen moet je gewoon kijken in de spiegel en denken: Wat vind ik nou niet mooi? Als je daar antwoord op hebt gegeven dan zul je zien wat je aan je problemen met jezelf kan doen en of deze veranderbaar zijn, gewicht en een sixpack kun je trainen en naar de kapper gaan kun je ook voor je tanden kun je een beugel nemen en als je je bril niet goed vind neem je lenzen. Maar onredelijke dingen zoals je neus of je voeten moet je gewoon met een korrel zout nemen.
Hoop dat je hier iets aan hebt en stel vragen als je nog iets nodig hebt x A
Bedankt voor de reacties
@Rhoda ik heb al een beugel gehad dus mijn tanden staan wel netjes, ik heb geen bril, ik ben best dun alleen ik train al aardig hard waardoor het wel mee valt en ik heb wel een sixpack maar dat komt waarschijnlijk doordat ik zo dun ben?
Geen idee of je wat aan deze tip hebt maar ik geef hem anyways (btw ik begrijp jou man)
Denk aan iets wat je nooit zou doen of kunnen
Dat kan van alles zijn
Het liefst iets wat je wel wilt doen/kunnen natuurlijk (aan tegenzin heb je niks)
En doe het
Niet over nadenken
Zorg er gwn voor dat je het doet
Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan
Maar zodra het lukt heb je sws meer zelfvertrouwen
Voorbeeld(en):
- vraag een meisje uit (miss wat lastig meteen)
- noem een meisje knap, tegen haar gezicht gwn
- als je bv hoogtevrees hebt ga je naar het hoogstmogelijke punt waar je kan komen
- naar de gym, de plek waar mannen zelfvertrouwen gainen
Je snapt het idee vgm wel

In iedergeval succes
Het is waarschijnlijk heel erg eng om te doen, en dat snap ik ook ( ik zou nooit mijn crush uit vragen ben ik veels te pussy voor) maar meisjes vinden het echt heel aantrekkelijk vinden dat een jongen zo stoer is om iemand uit de vragen , vooral als je lief grappig en relaxed overkomt, dan letten we niet echt meer op je uiterlijk
@Rhoda ik heb al een beugel gehad dus mijn tanden staan wel netjes, ik heb geen bril, ik ben best dun alleen ik train al aardig hard waardoor het wel mee valt en ik heb wel een sixpack maar dat komt waarschijnlijk doordat ik zo dun ben?

dan zal het denk ik wel goedkomen, je klinkt als een jongen die ik best leuk zo kunnen vinden

Reageer