Vraag

Onzeker

  • 6 November 2018
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal alle eerst bedankt voor de moeite om dit te lezen :)
Ik heb de laatste tijd dus een crush
Alleen mijn zus is een soort goeie vriendin van me dus praat ik met haar over van alles...
Maar ze zegt dat hij me leuk vindt maar ik weet het niet zeker want we hebben bijna geen contact en daarbij
Kan ik mij niet voorstellen dat hij me leuk vindt want dat zal vet toevallig zijn!
Mijn zus kan dit ook gewoon zeggen om mij blij te maken maar ik begin radeloos te worden
Ik durf hem niet aan te spreken want iedereen roept dan fix dat is ongemakkelijk en wat zou ik dan moeten vragen of zeggen? Hij zit in de tweede ik in de eerste,
En omdat ik weinig contact heb met hem weet ik niet of ik signalen ziet dat hij me leuk vindt
Een goeie vriendin van hem heeft mij een keer gevraagd of ik hem leuk vindt en ik deed net of ik hem niet kende dus ik zei wie is dat toen zei ze Ja je kijkt heel vaak naar hem enzo en ik zei :Nooit opgevallen
En ze zei ja hij vindt jou niet leuk!
Ik zei oke met een gebroken hart liep ik weg maar na die tijd dacht ik na,Zou zij dit zeggen omdat hij via haar wou vragen of ik hem leuk vindt of omdat ze jaloers is en zij hem een stiekem leuk vindt
Conclusie
Vraag 1:Vindt hij me leuk?
Vraag 2:Wat zijn de signalen dat hij me leuk vindt?
Vraag 3:Hoe kan je iemand makkelijk aan spreken?
Vraag 4:Waarom zou dat meisje mij aanspreken?
Bedankt voor het lezen en ik zie graag reacties 🙂

4 reacties

Heyy,
kan je misschien aan zijn instagram komen? Dan kan je hem een keer een berichtje sturen via insta, en met hem praten. Je kunt dan gewoon kijken hoe hij reageert. Als het klikt kun je hem misschien vertellen dat je hem leuk vindt.
Hoi sleepygirl
Ja hij heeft insta maar hij zit er nooit op omdat ik een keer een berichtje stuurde maar hij reageerde niet en heeft het berichtje ook nooit ontvangen en zijn laatste foto die geupload was in 2017 augustus
Ik ben echt zoon iemand die meteen weet als iemand mij leuk vind... Hoe ik dat weet..... Ik voel het ofzo... Maar ik ga proberen een lijstje te maaken👍🏻❤️

Je voelt dat hij spanning heeft als juilie praaten (ik weet niet of iedereen dit voelt...)

Hij kijkt naar je en dan net iets te lang... En net iets te vaak...

Je hoort hem over je praten (dit kan aleen in de klas) dat ie tegen zijn beste vriend over jou zit te praaten en even vergeet dat jij 3 meter verderop zit😂

Hij doet ongemakkelijk.... Ja dat zoizo...

Hij praat aleen tegen jou als er iemand van zijn vrienden bij is (dan kan die vriend praaten als hij dichtklapt)

Hij vind je zielig. Als Julie samen worden geteamt met boxen of worstellen.... Vind hij het lastig aanvallen (zegmaar) en als de leeraar hem aanmoedigt zecht hij dat hij dat zielig vind (iets in die richting) of als iemand je plaagt of pest en hij zecht dat hij dat zielig vind (niet tegen iemand gewoon ineens hardtop)

Al deeze dingen ga je niet merken als je zelf heel awkward en soort van verdoofd bent als je bij hem in de buurt bent neem dan een vriendin mee bij hem in de buurt die juilie kan obserbeeren😂

Hopelijk komt het bij jou wel goed❤️❤️❤️
Ik ben echt zoon iemand die meteen weet als iemand mij leuk vind... Hoe ik dat weet..... Ik voel het ofzo... Maar ik ga proberen een lijstje te maaken👍🏻❤️

Je voelt dat hij spanning heeft als juilie praaten (ik weet niet of iedereen dit voelt...)

Hij kijkt naar je en dan net iets te lang... En net iets te vaak...

Je hoort hem over je praten (dit kan aleen in de klas) dat ie tegen zijn beste vriend over jou zit te praaten en even vergeet dat jij 3 meter verderop zit😂

Hij doet ongemakkelijk.... Ja dat zoizo...

Hij praat aleen tegen jou als er iemand van zijn vrienden bij is (dan kan die vriend praaten als hij dichtklapt)

Hij vind je zielig. Als Julie samen worden geteamt met boxen of worstellen.... Vind hij het lastig aanvallen (zegmaar) en als de leeraar hem aanmoedigt zecht hij dat hij dat zielig vind (iets in die richting) of als iemand je plaagt of pest en hij zecht dat hij dat zielig vind (niet tegen iemand gewoon ineens hardtop)

Al deeze dingen ga je niet merken als je zelf heel awkward en soort van verdoofd bent als je bij hem in de buurt bent neem dan een vriendin mee bij hem in de buurt die juilie kan obserbeeren😂

Hopelijk komt het bij jou wel goed❤️❤️❤️


Hij zit in de tweede dus het is lastig om te ontdekken of hij me leuk vindt...
Ik denk van wel want hij keek me vandaag heel lang aan en me vriendin die zat hem inderdaad hele tijd te bekijken of hij naar me keek en als hij keek deed die dat heel lang, Ook als ik in zijn buurt komt gaat die ineens heel hard praten idk waarom maar oke dus het is nu 50% dat hij me leuk vindt maar wat moet ik dan doen zodat ik hem nu een beetje kan versieren ofso of laten weten dat ik hem leuk vindt,Ik wil niet letterlijk meteen zeggen :IK VINDT JE LEUK, Maar gewoon een sein geven ik heb al wel een keer naar hem gelachen maar weten jullie nog meer dingen hoe ik hem kan versieren?
Thanks😘

Reageer