Vraag

Onverwachte wending

  • 22 November 2018
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Zoals al uit mijn vorig topic gebleken is, heb ik nog gevoelens voor mijn ex ook al is het al bijna 1 aar uit en heeft hij nu een ander. Omdat ik heb niet kwijt wou als vriend liet ik niets zien van interesse naar hem toe op een relationele manier. Maar deze week waren we op een avond uit met vrienden waar hij ook bij was. We roken en hij had op een fuif ( ongeveer een maand geleden) mijn brique "gestolen". Hij wreef het er soms nog in dat hij die brique nu heeft. Maar deze week heb ik de kans gegrepen om hem terug te "stelen". Ik moest "vroeg" weg(want ik moest nog een trein halen). Toen ik juist thuiskwam kreeg ik opeen een bericht, het was van hem. Het ging al lachend over de brique. We waren er even over bezig en hij daagde uit dat hij hem wel terug zal krijgen. Je moet weten dat wij al bijna een jaar niets meer gestuurd hadden en pas sinds september elkaar regelmatig zien door onze jeugdbeweging. Wat moet ik hier nu van denken?

1 reactie

Hoi

Je ex en jou 'stelen' je briquet voor de grap, en je vraagt je af wat dit betekent. Ik vind het moeilijk om hier via het forum een betekenis aan te geven. Hebben jullie een ok-vriendschappelijke relatie op dit moment? Zouden jullie hierover kunnen praten?

Groetjes
Kenshin

Reageer