Vraag

Ontmaagding

  • 12 June 2018
  • 5 reacties
  • 483 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ,
Ik zit met een vraag want ik zelf ben 15 en ik heb een soort van verkering met een meisje van 12
Zij heeft meerdere keren laten blijken wel seks met mij te willen hebben en ik ook we met haar vinden jullie dat dit kan qua leeftijd omdat zij nog maar 12 is ?

5 reacties

Ik hoop eerlijk waar dat je word opgepakt gadver
Door het 'soort van verkering' lijkt mij het dat jullie nog niet zo lang samen zijn. Wacht dus eerst maar totdat jullie wat langer samen zijn.
Daarnaast is ze nog maar 12. Het kan zijn dat ze al wel wat volwassener is dan andere 12-jarigen, maar zelfs dan zou ik nog ff een paar jaar wachten.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het leeftijdsverschil is inderdaad best wel groot op jullie leeftijd en zij is nog redelijk jong om seks te hebben. Het kan natuurlijk wel, maar ik raadt het je af. Je moet geen seks willen hebben met een 12 jarige. Bedenk dat ze nog echt een kind is. Daarnaast heb je nieteens een relatie met haar en ben je zelf ook pas 15 jaar oud. Dus het kan wel, maar ik zou het niet doen als ik jou was.
"vinden jullie dat dit kan qua leeftijd omdat zij nog maar 12 is ?"
Nouja, er zit een vrij groot verschil in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling tussen jullie, dus ik zou het niet doen.
Reputatie 3
Badge +4
Hey,

Naar die pumpkinatol moet je maar niet luister want dat slaat gewoon nergens op.

Het is op jullie leeftijd nog erg vroeg en ik raad je aan om nog te wachten. Daarnaast is het zeker geen groot leeftijdsverschil. Het zijn maar 3 jaartjes maar omdat een 15jarige verder is in de ontwikkeling lijkt het groot. In de ontwikkeling zit dus zeker wel een verschil, daarom zou ik nog even wachten.

Reageer