Ontgroenen

  • 5 March 2018
  • 4 reacties
  • 333 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil dus geontgroend (zoenen) met iemand uit m'n klas. Ik heb kinda een crush op hem en ik denk dat hij mij ook leuk vind. Maar verder wil ik geen relatie met hem.
Wat vinden jullie ervan?
1) Kan dit gwn of is t awkward?
2) Wat zouden jullie ervan vinden als jullie hem waren?
3) Hoe kan je zien of iemand je leuk vind

3: Ik denk dat hij mij leuk vindtIk merkte
ten minste een paar dingen op:
#1 Hij kijkt de hele tijd naar mij.
#2 Hij doet anders tegen mij dan tegen andere mensen.
#3 Als ik naar hem kijk lacht hij altijd naar mij.
#4 Hij doet ook dingen speciaal voor me.
Bijv. De eerste zijn die iets aan mij wilt uitlenen. Aan t einde van de les mijn stoel
op tafel zetten. Mij helpen met vragen die niemand wil antwoorden.







Ik ben nog 1 vraag vergeten:
4) Hoe moet ik t hem vragen?
Wanneer en waar zou t toepasselijk kunnen zijn?
Moet ik t eerst vragen of gwn doen?

Hopelijk heeft iemand tips
Groetjes
-Dini

4 reacties

Hey Dini (leuke naam),

Het is niet raar ofzo. Het lijkt er ook op dat die knul je leuk vindt. Maar laat hem wel weten dat jij geen relatie wilt. En als hij dan niet wilt mag dat ook. Hij hoeft jou niet te zoenen als jij geen relatie wilt en jij hoeft geen relatie als je wilt zoenen. Zorg gewoon dat iedereen "involved" het eens is over alles.
Ikzelf ben niet zo van zomaar zoenen maar ik ken genoeg mensen die dat wel doen.
Hoe je het moet vragen weet ik ook niet, maar ik zou het als ik jou was wel vragen zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.

Maar goed, succes en veel plezier
Tobias
Thx Tobias
(Ik negeer gwn je vragen, sorry)

Ik duik er meteen in
Jij wilt ontgroent worden door hem en je hebt een crush op hem....okay so far so good
En in mijn ogen is het duidelijk dat hij je leuk vind, door de punten die je net opnoemde
Maar je wilt geen relatie met hem verder.........
In dat geval kan je het echt niet maken
Ik zou gek worden
Jij vind hem leuk, hij vind jou leuk en je wilt met hem zoenen maar geen relatie
Dat zijn 2 dingen die elkaar tegenspreken
Je moet denken aan zijn gevoelens want zijn hart zou wel is kunnen Breken, dus ik denk dat het verstandiger is om "het niet te doen" tenzij je een relatie met hem wilt/hebt
Als ik die gast zou zijn zou ik het doen puur omdat als je daarna geen relatie krijgt er ook minder kans is dat je er spijt van krijgt maar, ik weet natuurlijk niet hoe hij daarover denkt.

Denk alleen wel als mensen het weten ze je hoer of slet kunnen noemen, gebeurt helaas ?

Reageer