onmogelijke liefde!

• 8 januari 2012
  • 6 reacties
  • 393 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hooi

ik ben vreselijk verliefd op een jongen...
maar dat is de broer van mijn beste vriendin!!
ik kan aan niemand anders denken dan aan hem... wat moet ik doen?!
ik heb het haar verteld maar toen zij ze o nee! dus toen zei ik dat het een grapje was...
hij is 2 jaar ouder en hij ziet me vast niet staan.....
heeft iemand advies?!?

xxxx wanhopig meisje

6 reacties

pleaaas reageer
Het moet eigenlijk voor je vriendin niks uit maken dat het haar broer is als vriende zou dat toch juist leuk zijn omdat je elkaar dan nog vaker ziet.
maar vind die broer jouw ook leuk? of weet hij dat je hem leuk vind? je beste vriendin zal het vast niet zo bedoelen ze is je beste vriendin en zal het misschien wel begrijpen je had ook op iemand kunne zijn maar toevallig op de broer van je vriendin. vertel het haar gewoon en dan begrijpt ze het vast.

Succes!!
ik den niet dat hij mij leuk vind en hij weet niet dat ik hem leuk vind. en ik ga dat ook niet zeggen want dalijk word ik vernederd.... hij is 2 ajar ouder dus hij vind me vast niet leuk..

maar bedankt voor je advies!
xx
Ik heb het aan een vriendin gevraagt wat zij ervan zou vinde als ik op haar broer was (hij is 3 jaar ouder dan ik ben) ze zou het helemaal niet erg vinden;)
succes!!
oke heel erg bedankt!!:)
Mijn beste vriendin was verlief op mijn broer en ik vond het juist heel erg leuk dus geen zorgen over de reactie van je vriendin komt goed!

Reageer