Vraag

online vriendje

  • 1 August 2020
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Badge

Hi

Ik had een online vriendje ik vond het heel erg vinden met hem ben jij ook met mij maar toen wou hij dat ik heb naakt foto's ging sturen ik heb t niet gedaan maar heb al ons contact verbroken en nu wil ik weer contact met heb is dat verstandig en moet ik t doen?

-xxx-


4 reacties

Hey,

Je moet natuurlijk uitkijken op internet, maar je weet niet zeker of het een pedofiel is of gewoon wel een jongen van jouw leeftijd.

In ieder geval moet je hem geen naaktfoto’s sturen. Dat is nooit een goed idee, tenzij je het zelf wil en je weet hoe hij eruit ziet, maar ik zou het dan nog steeds niet doen.

Het lijkt mij dat je het contact met hem verbrak omdat je geschrokken was van wat hij vroeg, maar je wil nu weer contact met hem. Ik zou gewoon weer met hem praten en zeggen dat je het niet leuk vond, maar stuur geen naaktfoto’s.

Geen_Naam
 

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Het klinkt alsof hij gewoon naaktfoto's van je wou om je mee te manipuleren. Als ik jou was zou ik geen contact meer zoeken want hij is jou niet waard als het niet gewoon een oudere man is. 

Hey,

Nee lijkt me niet verstandig. De kans is best groot dat het niet echt een jongen van jouw leeftijd is maar een pedofiel. Mocht het wel een jongen van jouw leeftijd zijn is het nog niet zo heel netjes dat hij je om dit soort dingen vraagt dus ik zou het niet doen.

Badge

Hee :)

mij lijkt het niet zo verstandig als je weer contact met hem gaat zoeken,  want hij kan je dan weer gaan dwingen om naaktfoto's te sturen. Maar als jij het echt heel graag wil, dan kan je dat proberen. Maar als hij weer gaat vragen om foto’s zou ik het wel tegen je ouders zeggen en hem blokkeren, want hij kan je zo erg dwingen en ook met geld enz dat je niet meer terugkunt zegmaar. (heb dit ook een keer gehad namelijk, maar dan gwn random in mn dm).

Ik hoop dat je hier iets aan hebt !! <3

~xxx~

Reageer