Online relatie

  • 18 July 2020
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Toen ik 13 was had ik een jongen ontmoet op een game. We speelden elke dag samen, hadden dezelfde humor, etc. Op een gegeven moment werden we beste vrienden, hoewel er meer achter zat. Vorig jaar ging hij opeens met andere meisjes afspreken en behandelde hij mij anders, toen heb ik het contact verbroken. Hij wist dat ik hem leuk vond, maar gaf steeds gemixte signalen. Nu zie ik dat hij allemaal enge dingen over mij post met een dubbele betekenis. Ik voel me zo depressief en alleen… ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb de hele tijd de neiging om zoals hem te zijn, te reageren op wat hij post door zelf quotes en muziek te posten.  Hij post echt hele expliciete dingen. Ik krijg steeds nachtmerries over hem, dat ik hem in het echt ontmoet en hij mij probeert te vermoorden. Ik ben bang voor hem maar houd aan de andere kant nog ergens van hem.. Ik voel me radeloos..


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

via het internet kan niemand je fysieke pijn bezorgen, alleen geestelijke. dus maak je niet te veel zorgen over hem. en ookal zecht die van wel dan kan die het waarschijnlijk alsnog niet over zijn hart verkrijgen.

 

MVG annoniemejongen

Badge

Heyy 

als je echt bang voor hem bent en je niet fijn voelt als

je met hem praat dan zal ik maar het contact verbreken ik was ook een jongen en het ging ook wel een beetje zo maar ik was niet bang voor hem maar omdat ik hem niet begreep verbrak ik het contact en nu vindt ik het zo veel fijner 

 

Hoe houdt je nu contact met deze jongen?
Net zoals TheMightySlayer lijkt het mij inderdaad het beste om deze jongen te blokkeren.
Je kunt hem waarschijnlijk ook rapporteren:
Pesten en dergelijk gedrag is niet welkom op de meeste platformen en kan ervoor zorgen dat deze persoon gestraft wordt.
 

Hallo weetnietechteennaam16 :)

Je hoeft niet bang te zijn voor iemand online, zolang hij geen informatie weet kan hij weinig. Tevens zou hij jou waarschijnlijk niet willen vermoorden aangezien hij dan grote problemen krijgt. Het is maar een jochie op internet tenslotte.  Ik raad je aan om diegene te blokkeren.

-TheMightySlayer <3

Reageer