Online-Dating voor minderjarigen?

  • 15 January 2018
  • 8 reacties
  • 2945 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik ben 13 jaar, word eind april 14.
Ik wil heel graag een leuk meisje(s) leren kennen, en wie weet nog wel wat meer. Alleen de meeste meiden in mijn klas, en op school, zij ongelooflijk b****y en nooit zichzelf weetjewel, en de andere meiden zijn weer niet mijn type. Ik heb dus opgezocht naar een soortvan online-dating voor onder de 18, en kwam dan bij Yubo uit (eerst Yellow) en daar zitten wel mensen van mn leeftijd op, alleen niet echt iemand die bij mij in de buurt woont (ik woon een een kleiner dorp).
Weten jullie nog een (goede) online-'dating' voor onder de 18? Of een andere manier om met leeftijdsgenoten in contact te komen (online)?

Groetjes van de Beer

8 reacties

Heya,

Hehe, dus je wilt het liefst een vriendin? 😉 I get you. Uhm, je zei ook dat de meisjes van je klas of te "bitchy" of niet je type zijn? Heb ik ook lol. Ik zou niet alleen in je klas kijken, ik neem aan dat je ook andere mensen van andere klassen ziet? Klinkt echt random, maar ik zou misschien met een paar meisjes uit andere klassen praten, dat kan natuurlijk ook. Meer weet ik niet, sorry!

-Robin
Ja ik heb dit probleem ook

Alleen zitten wij met de hele klas 3 in een ander gebouw afzonderlijk van de rest dus in een dependance

En nou zijn er al dusdanig weinig meisjes en zijn er nog nog eens een paar bezet waardoor er 0 overblijven voor mij dus @beer jij hebt nog enigsinds geluk
Ja ik heb dit probleem ook

Alleen zitten wij met de hele klas 3 in een ander gebouw afzonderlijk van de rest dus in een dependance

En nou zijn er al dusdanig weinig meisjes en zijn er nog nog eens een paar bezet waardoor er 0 overblijven voor mij dus @beer jij hebt nog enigsinds geluk

Lijkt me erg vervelend voor je 😞 heb alleen niet echt geluk ofzo hoor 😛 gewoon een normale school i guess.

Heya,

Hehe, dus je wilt het liefst een vriendin? 😉 I get you. Uhm, je zei ook dat de meisjes van je klas of te "bitchy" of niet je type zijn? Heb ik ook lol. Ik zou niet alleen in je klas kijken, ik neem aan dat je ook andere mensen van andere klassen ziet? Klinkt echt random, maar ik zou misschien met een paar meisjes uit andere klassen praten, dat kan natuurlijk ook. Meer weet ik niet, sorry!

-Robin

Ja... onze school zit dus vol met die meiden die niet zichzelf zijn, en je gelijk raar aan gaan kijken als je met ze praat. En de meiden die dan overblijven zijn dan of niet mijn type, of al bezet. Daarom wil ik ook graag mensen online ontmoeten, dan kan ik ook meer mezelf zijn. Dat heb ik ook gedaan met mensen waar ik nu hele goede vrienden mee ben. Plus, dan kan ik ook (makkelijker) mensen ontmoeten met dezelfde interesses als mij.
Precies hetzelfde. Zou graag een jongen willen met wie ik goed kan praten en gewoon vrienden kan zijn enzo. Maar weet niet zo goed waar ik moet kijken.
Heyy, zelf ben k n meisje maar ik snap wat je bedoeld met dat meiden niet zichzelf zijn. Ik heb zelf ook alleen maar van die meiden in mn klas waarvan ik denk uhh doe even normaal? Maar ik heb geeen idee waar je zou moeten kijken, sorrey!
Liefde komt vanzelf naar je toe. Als je er naar zoeken gaat dan vind je het meestal ook niet. Heb geduld 😉 Je bent nog jong en je komt zoveel mensen tegen op je pad!
De tekst is verwijderd door de Kindertelefoon. Maar pas er wel mee op want je weet nooit met wat voor mensen je praat..
hoi,
je kan op Amino gaan!

-gr, angel
Wat je zou kunnen doen is op een sport gaan (moet je wel een gemengd team of gemengde club hebben met jongens en meisjes). Of een hobby gaan uitoefenen, bijvoorbeeld op tekenles gaan (in groepjes). Als je iets doet wat je leuk vindt heb je meteen een overeenkomst met de meisjes daar. Daarnaast ben je nog jong, het heeft geen haast. Geniet van je tijd die je nu hebt, met vrienden en dergelijke. Als je dan ooit een vriendin hebt denk je van, oh het had helemaal geen haast. Geniet van het nu en de toekomst komt wel. Voor alles is een eerste keer.

Reageer