ongeveer 5 jaar verkering, maar wat moet ik doen.....

  • 24 January 2021
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Badge

Hoi! Ik heb al een paar jaar een leuk meisje die ik op de basisschool ook verkering heb gevraagd, maar ik zit inmiddels in het 3e van de middelbare en een ander meisje bij mij op school vind mij ook leuk. 

Het meisje waarmee ik nu (nog) verkering mee heb, zie ik maar af en toe. Dit was al voor corona er was, en het had er onder andere mee te maken dat we op een verschillende school zitten. Daarnaast zit zij nu in het 2e omdat ze in groep 7 was blijven zitten. Vroeger spraken we wel af en toe af alleen deden toen gewoon verstoppertje in huis enzo, maar ook buiten. Alleen nu is het inmiddels zo dat we niet echt meer afspreken en elkaar zien. En ik hou nog wel van haar, alleen we zien elkaar dus niet meer vaak. 

Ik ben al wel van plan haar binnenkort te gaan vragen iets te gaan doen, alleen ik moet nog bedenken wat. 

 

Daarnaast heb ik ook bij mij op school een meisje waarvan ik weet dat die mij leuk vind. En eerlijk, ik haar ook. Alleen het is niet zo sterk. 

Ze vroeg me laatst via whatsapp waarom ik niet met haar neem. Ik zei toen dat er in februari een dag valt waarin ik het zou kunnen doen. Maar ik heb nu echt zo mijn twijfels. 

 

Het meisje bij mij op school denkt dat het momenteel uit is, en m'n vriendin die ik dus al niet meer zo vaak zie weet het niet, volgens mij. 

Heeft iemand tips met wat ik kan doen? 


2 reacties

Ten eerste, voor iemand in de 3e is dit één van de meest kinderachtige dingen die ik ooit heb gelezen, en ik zal je vertellen, punt voor punt, waarom:

- als je iemand bijna nooit ziet, op wat voor manier heb je dan eigenlijk echt een 'relatie'? 

- ik kan me voorstellen dat je haar wel echt leuk vindt, anders doe je dat dus ook niet, maar het is natuurlijk ook zo dat je haar al lang kent en andersom ook. Daarom is het des te gekker dat je vatbaar bent voor een meisje die jou vertelt dat ze jou leuk vindt.

- je vindt haar ook wel leuk, maar niet sterk. Wat de hell betekent dat? Je vindt iemand leuk (op relatie-basis) of niet (vriendschappelijk/helemaal niet). Je moet echt voor jezelf gaan bedenken welke het is want:

- het is onwijs, ONWIJS sneu dat je een vriendin hebt, die je al gigantisch lang kent, met wie je al lange tijd hebt, en je achter haar rug om iemand anders zit te fixen eigenlijk alleen maar omdat zij jou leuk vindt.

- dit is pijnlijk voor beide meiden omdat ze allebei ook niet de waarheid weten. Je vriendin weet niet dat je zo goed als vreemdgaat, die andere chick weet niet dat én nog een relatie hebt én dat je niet naar haar had omgekeken als zij niet had gezegd dat zij jou leuk vindt.

Mijn oprechte advies aan jou is: maak het uit, en blijf single voor een tijdje. Naast dat ik van mening ben dat beide meiden iemand verdienen die veel zekerder van hun zaak zijn en veel meer echt verliefd zijn op hun, vind ik ook dat jij tijd nodig hebt om erachter te komen wat je nou eigenlijk wilt, en nodig hebt, en wat echte verliefdheid nou is. Want gebaseerd op dit verhaal, denk ik niet dat je dat ooit hebt ervaren

Badge

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Sorry, mijn manier van communiceren is gewoon nog niet top, okey? 

Daarnaast, je kan volgens mij wel meer dan 1 iemand leuk vinden? 

 

In ieder geval, het meisje bij mij op school wist al dat ik ongeveer 5 jaar had met m'n vriendin die nu op een andere school zit. 

 

Ik heb haar via whatsapp eergisteren gesproken (ik was niet op school) en zij dat ik nog heb. Dus dat het nog aan is met mijn eerste vriendin. 

 

Ik plaatste dit (het eerste bericht) hier omdat ik hier misschien nog wat tips kon vinden, maar die zijn er dus niet gekomen.  Ook niet erg! Maar dan doe ik het op mijn manier. 

 

Ik heb dus besloten om met '’→ die ene chick ←'’ gewoon bevriend te blijven, zij  begreep mijn hele bericht uiteindelijk ook. 

En m'n vriendin waar ik ongeveer 5 jaar mee heb, om haar weer meer te zien (samen iets doen, afspreken, ergens heen gaan, en noem maar op). Want ik mis der echt enorm.

 

En ey, I'm human too, mate, don't blame me on my mistakes, you could have made them too!

                                                                                        👉🏻👈🏻

 

Reageer