Vraag

Ongepast flirtgedrag?

• 24 May 2016
  • 9 reacties
  • 204 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Er zit een meisje bij mij op school . Ze is een paar jaar ouder maar laatst deed ze heel raar . We hadden haast nooit gesproken maar ineens ging ze naast mij zitten en ging me helemaal aanraken enzo . Op een gegeven moment zei ze ook : hou die paal laag . Ik weet niet echt wat ik hiermee aanmoet

9 reacties

Het ligt eraan wat jij ervan vond. Vond je het fijn is het gewoon aan jou. Anders is het wel zo dat je het recht hebt haar weg te sturen.
Dat weet ik ik vond het ook wel fijn maar ze had letterlijk op diezelfde dag een relatie gekregen dus ik vind het wel een rare zaak
Dan hoort het niet helemaal de bedoeling te zijn. Dan kun je haar er wel op wijzen dat ze verkering heeft met iemand, en dat het niet gepast is.
Dat weet ik. Maar ik vraag me dan ook af of ze er iets mee bedoelt ofzo
Iemand zong ooit : ''I will never ever go out with somebody elses men''. Dat geldt ook voor de mannen. Bezet is bezet.
Dat snap ik . Ik wil ook geen relatie met haar . Ik vraag me alleen af of ze er mischien wat mee bedoelt
Hoi Goudlokjenina en Anoniem1268,

Goed dat jullie elkaar helpen. Passen jullie er wel op dat het niet op een chatgesprek gaat lijken?

Nog heel veel plezier op het forum!

Groetjes,
Bibi
De Kindertelefoon
"Hou die paal laag" betekent waarschijnlijk dat ze denkt dat je een erectie hebt of gaat krijgen, maar als ze op die zelfde dag nog wat met iemand kreeg is dat best wel zwaar ongepast flirtgedrag.... Ik zou er maar niet op in gaan en anders inderdaad maar wegsturen, is niet echt gepast
Het blijft seksuele intimidatie. Duidelijk je grenzen aangeven en al helemaal in dit geval. Raar meisje.

Reageer