onduidelijk

  • 2 July 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb ongeveer 8 maanden geleden een relatie gehad met een jongen. Het is toen uitgegaan en hij heeft al weer een tijdje een nieuwe vriendin waar het nu niet meer zo lekker tussen gaat. Toen we een keer met vrienden waren deed hij opeens weer heel close en hij doet eigenlijk al sinds het uit is heel onduidelijk. Ik word hier nu eigenlijk een beetje gek van en ik weet ook niet of ik hem nog leuk vind. Ik ben nadat ik met hem heb gehad niet meer verliefd geweest en heb altijd nog een soort 'zwak' voor hem gehad. Ik weet niet wat ik nu moet doen want we hebben niet zo veel contact meer dus ik vind het eng om hem aan te spreken of contact te zoeken. Heeft iemand tips voor mij?

3 reacties

Hoi!

Je twijfelt of je nog gevoelens hebt voor je ex. Jullie hebben een tijd een relatie gehad, dus het lijkt me wel kunnen dat jullie dit samen bespreken. Als hij onduidelijke signalen uitzendt, kan je hem om verduidelijking vragen.

Of jullie de relatie een tweede kans geven, is aan jullie.

Groetjes
x
Ik ga het duidelijk maken
Je kan kiezen, welke je het meet aanspreekt

1) Ik weet niet of ik nog verliefd ben op hem
Omdat ik het niet zeker weet, laat ik het gaan
Ik heb toch al met hem gehad en het ging uit, tis een ex, geschreven hoofdstuk, klaar. Tijd voor een ander, hij heeft z'n kans gehad

Of

2) Ik weet niet of ik nog verliefd ben op hem
Omdat ik toch nog iets voor hem voel geef ik hem nog een kans
Kan geen kwaad om weer te proberen toch, zelfs als ik wordt gebroken

Van keuze 1 of keuze 2, welke spreekt je het meest aan?
Heey!! Ik weet natuurlijk niet hoe het is uitgegaan tussen jullie of wat de reden was, maar vergeet niet hoe je eraan toe was toen jullie uit elkaar gingen, denk je dat als jullie het weer opnieuw gaan proberen het deze keer wel goed gaat? Er was tenslotte een reden voor dat het uitging. Is hij dit allemaal wel waard?
Hoe dan ook als jullie het weer gaan proberen, moet er wel wat veranderen, zodat jullie liefdesverhaal wel een mooi eind krijgt. Maar pas op dat hij je nu niet aan het lijntje houdt, dat wil je natuurlijk niet!!

Ik hoop dat je de juiste keuze voor jezelf maakt
Groetjes!!

Reageer