Vraag

Omgaan met een jongen

  • 29 August 2018
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Naast mijn andere stuggels loop ik ook nog tegen iets anders aan, namelijk: Hoe ga je met een jongen om? In de zomervakantie ging ik op vakantie en leerde ik een jongen kennen die ook uit Nederland komt. Hij was heel lief tegen me en we konden goed met elkaar overweg. Het probleem is dat hij me alleen sprak als mijn moeder weg was en de anderen niks doorhadden. Ook word hij boos als hij onze moeders over ons hoort praten of als zijn moeder tussen ons in komt als we tegen elkaar praten. We hebben elkaar op Insta en Facebook en realiseerde me dat ik verliefd op hem was geworden. Ik heb hem al 1 keer een berichtje gestuurd over hoe het met hem ging, maar na een paar berichtjes naar elkaar te hebben gestuurd hebben we niet meer met elkaar gesproken. Hoe moet ik omgaan met jongens? Ik kan hem niet laten merken dat ik hem leuk vind, maar zou wel met hem willen afspreken. Hoe moet ik contact met hem onderhouden als hij heel verlegen is? En ten tweede weet ik niet hoe ik überhaupt met ze moet omgaan, omdat ze anders zijn dan meisjes.

1 reactie

En ten tweede weet ik niet hoe ik überhaupt met ze moet omgaan, omdat ze anders zijn dan meisjes.
Het klinkt net alsof de mannen geen mensen zijn xD. Maar goed, zo anders zijn we ook niet het enige verschil dat zo in me opkomt is dat jongens In het algemeen minder klef/close zijn, maar je moet je niet anders gedragen want dat is niet nodig.
Je kan hem een berichtje sturen met de vraag of hij een keer wilt afspreken.
Misschien heeft hij niet zo veel inspiratie om over te praten, dus als jij met allerlei dingen komt komen er misschien leuke gesprekken op gang, dus gewoon over koetjes en kalfjes praten.
Hoe groot/lang is de afstand tussen jullie? Dit kan namelijk ook een rol spelen.

Reageer