Vraag

Omegle vriend en meer

  • 4 May 2019
  • 0 reacties
  • 1079 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een meisje van 13 jaar en over 2 maanden ben ik 14. Ik ben van mezelf al vroeg in de puberteit gekomen, toen ik 11 was ben ik voor het eerst ongesteld geworden. Ik ben daarom ook wat eerder in het vak ‘masturberen’ en ‘vingeren’ terecht gekomen. Ik vinger al een paar maanden en ik was 2 tot 3 maanden terug op omegle gegaan omdat ik nogal opgewonden was. Ik kwam een jongen of man tegen die 20 jaar oud was, omdat ik zo opgewonden was wilde ik een avondje sexting met hem ging doen. Ik dacht dat het daarna wel klaar zou zijn, maar hij appte me vaker terug en we praatten meer dan foto’s sturen. Het blijkt dat we veel gemeen hebben met elkaar, na 2 maanden praten wilde hij afspreken. En ik heb ja gezegd, voor jullie gaan denken dat ik te naïef ben. Ik heb zijn insta en telefoonnummer ook dus ik weet wie het is, gisteren hebben we elkaar dus voor het eerst ontmoet. Het was eerst een beetje ongemakkelijk maar dat lijkt mij wel logisch als je het hele concept bekijkt. Het verbaasde me dat hij eigenlijk veel chiller was dan ik dacht, we zouden eigenlijk wel vrienden kunnen worden. We hadden onze dag in de stad doorgebracht, en die hebben we beëindigd met een knuffel. In de avond appte hij mij dat hij het leuk heeft gehad, maar dat hij meer wilde dan alleen een vriendschap... hij vertelde mij dat hij een beetje naar mijn kont zat te staren en dat hij mij eigenlijk wilde zoenen toen we afscheid namen! Het verbaasde me eerst een beetje maar eigenlijk wilde ik het zelf ook. Hij vertelde me dat als we nog een tweede keer gaan afspreken dat hij mij graag zou willen verwennen! Maar niet gelijk ontmaagding. Want mijn maagdelijkheid is best belangrijk voor mij, ik wil niet dat ik het op een te jonge leeftijd verlies. Maar ik mastrubeer zelf al best vaak en ik verlang wel naar seks, alleen mijn leeftijd en zijn leeftijd verschillen ook wel veel. Ik weet niet wat ik moet doen nu, heeft iemand tips of advies? Ik zou het erg op prijs stellen!!


0 reacties

Geen reactie

Reageer