Vraag

Nooit veliefd

  • 22 September 2016
  • 8 reacties
  • 202 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben een meisje van bijna 15 jaar.
Maar ik ben nog NOOIT verliefd geweest
Hoe voelt dat
En hoe wordt je verliefd
Kan iemand mij helpen?
Groetjes,
Mij

8 reacties

Hey,

ik weet hoe je je voelt want ik ben het ook nooit geweest, maar ik weet wel dat je niet zomaar verliefd kan worden dat kun je niet geforceerd doen. Dat gebeurd zomaar denk ik als je iemand gewoon heel leuk vind. En hoe dat voelt... geen idee maar ik denk dat het het beste gevoel ter wereld moet zijn, tenzij je weet dat het niet kan omdat diegene al een vriend/vriendin heeft.

dat is alles wat ik hier over kan zeggen, heb geduld en ooit komt er vast iemand die je leuk vind ;)
xxx Naampju
Hoi!

Ik ben ook 15 en ook nog nooit verliefd geweest. 🙂 Ik vind dat helemaal niet erg, want de kans ik klein dat de jongen die ik leuk vind me wil. Volgens films is verliefd zijn een heel leuk gevoel, maar mij lijkt het vooral vervelend, omdat je verlangt naar iemand die je misschien niet leuk vindt. Jij wordt ook nog wel verliefd hoor. 🙂 Het kan zijn dat jouw vriendinnen denken dat ze verliefd zijn op iemand, maar ze vinden diegene misschien gewoon knap en ze weten misschien niet hoe echte liefde voelt.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. 🙂
Hoi Valery,

Hierboven zie ik twee personen die nog niet verliefd zijn. Ik weet wel hoe het voelt, ik ben op dit moment (heel erg) verliefd!

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke jongen, ik had ook heel veel eisen: hij mocht geen bril hebben, geen sproeten, het liefst de sport voetbal enzovoort. Maar met al die eisen vind je niet zo gemakkelijk iemand. Toen ik een keer met een vriendin naar huis fietste zagen we gewoon een jongen. Ze vroeg wel bij iedereen of ik per jongen hem leuk zou vinden, telkens was het antwoord 'Nee'. Toen we langs 'die' jongen fietste, vroeg ze dit ook. Hierop zei ik eerst "Nee" en daarna een "Beetje".

Ze zei dat die jongen bij ons op school zit. Dus dat kwam wel mooi uit:). Toen ik hem erna een keer oo school zag, kreeg ik het echt heel heet en werd ik bloedheet. En ja hoor: sindsdien ben ik verliefd! Zo was ik dus verliefd geworden.

Daarna toen ik zag, kreeg ik het nog heel warm en werd ik heel rood. De keren daarna gebeurde dat (gelukkig:)) niet meer. Als ik hem nu nog zie, krijg ik nog 'kriebels' in m'n buik. Ook heb ik dat ik hem heel erg graag zie.

En inderdaad zoals hierboven staat: je kan niet geforceerd verliefd worden. Wacht dus gewoon af en dan vind je 'de' ware echt wel!

Succes,

Suzan (14) xx
Hey,

Het is niet erg dat je nog nooit verlieft ben geweest!
Ik ben 17 en ben ook nog nooit echt verlieft geweest.

Hoe word je verlieft?
Tja, dat is voor iedereen anders.
Je word het gewoon. Zonder dat je er iets over te zeggen hebt.
Je kan jezelf niet dwingen verlieft geworden, je kan er wel bewust open voor staan!

Ook het gevoel is voor iedereen anders.
T ligt er ook aan of de ander jou ook leuk vind hoe het voelt.

Liefs,
Pheebe

Het is niet erg om nog nooit verliefd te zijn geweest. Ik ben zelf ook nog nooit verliefd geweest. Natuurlijk zijn er wel een paar jongens die wel “knap” zijn, maar echt verliefdheid is het bij mij niet. 
 

Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het kan dat je aseksueel bent. Dat betekend dat je mensen wel “leuk” kan vinden, maar je geen seksuele aantrekkings kraht hebt. Je verlangd er dus niet bepaald naar om met diegene te zoenen om het zo maar te zeggen.

Badge

Als je echt nog nooit verliefd bent geweest heb je gewoon nog niet de perfecte jongen ontmoet het komt vast vanzelf maak je geen zorgen

 

                                               Xxx anoniem privé

Hey,

 

Wat vervelend dat je nog nooit verliefd bent geweest, maar liefde heeft natuurlijk ook nadelen.

Ik ben in m’n leven al tientallen keren verliefd geweest, al in groep drie en ik was écht verliefd. Ik weet niet wat er gebeurde… Ik keek om me heen volgens mij en opeens was ik verliefd. Ik wist het ook meteen: dit is verliefdheid.

Verliefdheid kan eigenlijk alle kanten opgaan met je hersenen. Je kunt je sip voelen en zelfs depressief als degene waar je verliefd op bent onbereikbaar voor je is, of als degene waar je verliefd op is verliefd is op een ander of in ieder geval niet op jou. Het liefst wil je gewoon in zijn of haar armen liggen, hand in hand wandelen of gewoon samen zijn. Als je wel eens praat met elkaar verlang je steeds terug. Op sommige momenten kun je alleen maar aan diegene denken waardoor je je niet kunt concentreren. Dan schrijf ik bijvoorbeeld alles wat ik denk op papier, wat helpt.

Liefde is ook fijn omdat je iets hebt om voor te leven en weet dat je leven altijd nog kan verbeteren. Dat is een fijn gevoel.

Een gevoel wat ik nog nooit heb gevoeld is wat sommigen ‘houden van' noemen, dat je al lange tijd samen bent en samen oud wordt. Dat moet wel een extreme vorm van liefde zijn, denk ik dan.

Trouwens, hoe zouden jullie verliefd worden? Draait het bij meiden om uiterlijk, moet de jongen de eerste stap zetten of is het dat ieder persoon andere eigenschappen leuk vindt bij elk persoon? Deze vragen stel ik in mijn topic over liefde.

 

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

 

Liefde is wat vreemd, toen ik 13 was kwam mijn tante die toen 27 was op bezoek ze ging naar een feestje dus sjiek gekleed. Ik zag haar en het was alsof ik continu naar haar wou kijken en ik vond dat fijn. Tante is een knappe jonge vrouw en ik hield van haar gezelschap, keek graag naar haar en was ze weg miste ik haar. Ze kwam terug en zei mannen geen respect voor de vrouwen ik was wat is er gebeurd en ze zei iets wat je nog niet begrijpt Taylor maar ze zag er verdrietig uit en ik werd boos. Tante gaf me een kusje op mijn wang en zei je bent een lief kind ik was van 😳wow  die kus gaf mij het gevoel dat ik wou terug kussen op een dag zei ze 😉mijn vriendin kijk ik was van 😠omdat tante en haar vriendin voortdurend kuste en ik werd er kwaad om ik tegen haar vriendin nog 1 keer en ik mep je trut. 

Tante werd kwaad en ik zei waarom kust die jou ze zei dat is mijn lief slimme ik was van jij kust mij ook en ze zei oh je bent toch niet verliefd op mij? Ik was verliefd kriebels, jaloezie en voortdurend bij haar willen zijn maar ik heb een vriendin die is ook 15 maar zo zie je ongeveer hoe verliefd zijn werkt 

Reageer