Nog op me ex

• 3 mei 2014
  • 6 reacties
  • 219 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heeeel ingewikkeld verhaal
ik ben nog op me ex
en heb heeel vaak met em gehad meer dan 6x
Maar hij heeft nu met een ander meisje
maar lijkt wel dat se niet met elkaar heben
dat zegt hij zelf ook
maar hij geeft mij meeer aand8 dan zijn vriendin
en hij zei ook dt hij me leuk vond maar 4 dage
laaater vroeg hij dat meisje
en ik weet niet of hij me leuk vind ?
tipss ? Uitlegg? Adviess ?

6 reacties

Als hij jou nog daadwerkelijk leuk vindt, is hij zijn vriendin toch gruwelijk aan het lijntje aan het houden. Ik zou, als hij jou wil, zeggen dat hij een punt achter zijn huidige relatie moet zetten, want dit is niet eerlijk voor dat meisje.
Je moet je ook afvragen of het waard is om nog naar hem terug te gaan (wat mij niet lijkt aangezien het al vaker dan 6x is uitgegaan).
Beste Melliss oef lastige iets... ik denk als zo'n jongen alleen al je jaloers probeert te maken met een ander meisje dan zou ik dat als jongen / meisje heel vervelend vinden... want, dit kan ook betekenen dat hij dat doet met jou. bij / voor een ander meisje. wat zijn de redenen dat het uit is gegaan en dat het niet eens stabiele relatie bleef?

succes

Matthijs
ik zou dan gewoon even afwachten komt wel goed :) 

Succes
Ik zou het gewoon aan hem vragen en als hij nee zegt dan is het jammer voor jou maar dan weet je het wel als je het lastig vind om het te vragen zal ik het eerst even voor de spiegel oefenen of met wat vriendinnen

Succes 

Deskundige jongen
Maar hij praat wel vaak over zijn gevoelens 
en vraagt om hulp dus we zijn wel goeie vrienden
en hij weet dat ik hem nog leuk vind
en laats wilde hij me jaloers maken met een ander 
meisje zei hij terwijl hij een vriendin heeft ?
heeel ingewikkeld
nauw ik snap ze ook niet zo erg maar vooral van begon saai te worden en laaste keer dat het uit ging (jaar geleden) had hij wel spijt zei hij en jaa het is echt ingewikkeld

Reageer