Vraag

niet over vriend/crush kunnen komen

  • 4 January 2022
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb dus een vriend laten we hem M noemen maar M die heeft bij mij in de klas gezeten en toen ging hij der uit en toen na een jaar ofzo hadden we weer in eens contact en ik begin hem leuk te vinden en we spraken ook wel af had hem gevraagd hij zij nee toen was ik over hem heen alleen toen gebeurde der iets ofzo en toen begon ik weer op hem te worden snap je het nog.. 

maar we praten gwn met elkaar want hij had door dat ik weer op hem was .. en hij vind me niet leuk hij heeft nu ook een vriendin maar ik kan maar niet over hem heen komen en ik heb nog steeds stiekem een fantasie dat het ooit iets gaat worden maar dan zeggen me vriendinnen ook van ja het kan ooit iets worden en dan krijg ik weer hoop hebben jullie misschien tips want ik mag hem heel erg ook als gwn een vriend alvast bedankt! 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Dat is ook wel een goeie Dankje wel maar hij heeft wel een keer aan mij gevraagd of ik over hem heen was en toen zij ik ja maar ja..

Misschien helpt het als jullie er samen even over kunnen praten, dan sluit het misschien makkelijker af voor je! 

Reputatie 3
Badge +1

Ja das waar maar we zijn ook goeie vrienden en ja das dan best moeilijk zeg maar..

Ik denk dat je moet zorgen dat je gewoon wat minder contact hebt, aan iemand denken is niet erg. Tijd is het beste geneesmiddel! 

Reageer