Niemand wil mij

• 22 januari 2015
  • 27 reacties
  • 832 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ervaar het volgende als een probleem.
Het lijkt wel alsof geen enkele jongen mij leuk vind (of ooit leuk gaat vinden)...
En ik snap dat niet. Want ik ben best knap, heb een mooi slank lichaam met goede rondingen en ik heb een leuk en spontaan karakter. Het bovenstaande zeg ik niet omdat ik op wil scheppen ofzo. Maar dat zijn dingen die ik van mijzelf weet en dat mag ik zeggen.
Maar weer terug. Ik snap niet dat geen enkele jongen mij lijkt te willen.
Iemand tips?

27 reacties

Maak je dan geen zorgen! Als je echt zo knap en leuk bent als je zelf zegt komt er vast wel op een dag iemand die helemaal verliefd op je wordt :D 
Ik weet niet of je dit doet maar ik zou niet gaan opscheppen over hoe leuk je bent en knap want dat is echt een turn off voor jongens. 
Ik zeg altijd: "Je moet geen liefde zoeken, je moet het alleen vinden.''
Ik schep niet op, zelf vind ik het ook raar als iemand dat zou doen.
Krijg je wel aandacht van jongens of dat ook niet?
Voor mijn gevoel eigenlijk niet. Alleen van gewone vrienden maar dan op de gezellige vriendschappelijke manier 
Kun je omschrijven hoe die precies doen?
Gewoon praten, soms gezellig iets doen soms op school project samen met een van hen.
Ga je ook buiten school met ze om en hoe oud ben jij / zijn die jongens?
Soms, niet echt veel. Ik ben 16 en zij variëren van 14 tot 16
Heb je dezelfde interesses o.i.d. als hun? En doen ze ook ''speciale lieve'' dingen voor je?
Sport en gamen zijn gezamenlijke interesses. Ik ervaar niet alsof ze speciaal dingen voor mij doen.
Ga je ook naar schoolfeesten / clubs en zoen je dan wel eens met jongens?
weet iemand wat k moe doen ben verlieft op neen goeie vriendin alas ik haar vraag en ze zecht nee kan je moeilijk vrienden blijfen
Ik ga wel naar schoolfeesten, maar verder niet echt. Ik ben niet zo dol op die keiharde muziek. Verder heb ik nog nooit gezoend 
weet iemand wat k moe doen ben verlieft op neen goeie vriendin alas ik haar vraag en ze zecht nee kan je moeilijk vrienden blijfen

Je kan beter zelf een topic aanmaken
Misschien een idee om een jongen waar je veel mee omgaat een beetje te laten merken dat je hem leuk vind, dan komt er vanzelf iets terug 😉
Volgens mij hoeft dit geen probleem te zijn. Bij ieder potje een dekseltje. Dat geld dus ook voor jou.
En denk na: tonen jongens echt geen interesse of zie jij niet dat ze interesse tonen?
ik denk zelf dat je er te veel mee bezig bent, je moet het gewoon op je aflaten komen. Ga gewoon met jongens op en er zal er vanzelf wel een zijn die jou leuk vind.
Jongedame, het is beter om de jongens links te laten liggen! Je moet je nog goed concentreren op school en je eigen ontplooiing! Je kan beter wachten tot je wat ouder bent en dan zoeken naar een verantwoordelijke jongen die voor je wilt zorgen.
Jongedame, het is beter om de jongens links te laten liggen! Je moet je nog goed concentreren op school en je eigen ontplooiing! Je kan beter wachten tot je wat ouder bent en dan zoeken naar een verantwoordelijke jongen die voor je wilt zorgen.

Inderdaad zoek een echte Gentleman die de deur voor je openhoud, je stoel voor je aanschuitft en zijn fedora voor je tipt en je groet met m'lady

Inderdaad zoek een echte Gentleman die de deur voor je openhoud, je stoel voor je aanschuitft en zijn fedora voor je tipt en je groet met m'lady

inderdaad, dit kan grote euforie ontluiken en dit is veel beter dan die gemenerikken die het alleen voor de seks doen!
Ik wil je er graag op attenderen dat lang niet iedereen het voor de seks doet. Ik zelf vind een meisje leuk, en doe dit, alles behalve voor seks.

Het komt helaas vaak voor, maar zodra je een jongen vind die echt om een meisje geeft, omdat ie haar als "zijn mejsje" beschouwt, zie je vaak dat het helemaal niet om seks draait.
Voor de duidelijkheid: het gaat mij niet om seks of een vriendje zoeken ofzo. Maar dat ik mij ongewild voel omdat het lijkt alsof jongens mij niet zien staan ofzo.
@Foontje, laat eens een jongen merken dat je hem leuk vind en kijk eens wat voor een reactie je terug krijgt?
ik herken je gevoel... ik heb ook het gevoel dat niemand me ziet staan,
ik vind mezelf niet knap, en ben al 17 jaar single:eek: ik wil echt supergraag een relatie...
samen shoppen, samen slapen, samen gewoon leuke dingen doen enz. (romantische films kijken,dingen bakken)...
 maar niemand ziet me staan (denk ik).
ik heb redelijk wat vriendinnen... maar heb geen speciaal gevoel bij een van die vriendinnen waarvan je denkt, daarmee wil ik verder!

Jou vriendje komt wel joh! zoals je overkomt ben je heel aardig en lief 😮
bros before hos

Reageer