Vraag

nicht heeft relatie mat buitenlander

  • 16 July 2020
  • 6 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn nicht heeft een relatie met een buitenlandse jongen. Hij is best aardig en mijn nicht en die jongen zijn gewoon gelukkig samen. Ik weet niet echt wat ik moet vinden van die jongen en die relatie. Heeft iemand tips/ervaringen die hij wil delen?

ps die vriend van m’n nicht komt uit Estland 


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor je reactie 

Hoi

 

Hoewel lange-afstandsrelaties vaak niet evident zijn, is het absoluut mogelijk om gelukkig te zijn met een partner die een eind van je af woont. Wie weet zijn deze jongen en jouw nicht wel voor elkaar gemaakt, en is het voor hen maar een detail dat ze niet dichter bij elkaar wonen. ‘t Is vooral aan je nicht en haar vriend om te beslissen of ze deze relatie kunnen doen werken. Daar hoef jij je op zich geen zorgen om te maken. 

 

Mijn neef, een Belg, heeft een relatie met een meisje uit Duitsland. Zij zijn ook prima gelukkig samen, en gaan weleens bij elkaars familie op bezoek. Dat vinden ze gezellig. De vriendin van mijn neef woont nu vrijwel permanent bij onze familie in België.

 

Een relatie tussen twee partners uit een ander land kan dus prima :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Je kunt het natuurlijk ook vanuit een andere invalshoek aanpakken:

Maakt het echt uit?
Jouw nicht zal toch zeker haar eigen keuzes kunnen maken en het is niet jouw  partner.
Sowieso denk ik ook niet dat jouw kijk op de zaak echt een invloed hier heeft.
Zelf kan ik ook geen spanningen tussen Esten en Nederlanders herinneren, dus ik zie het probleem hier niet echt.

Dit is dus niet zozeer een antwoord, maar eerder wat kritiek op de inhoud van de topic.

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

ik snap niet waarom jou dit überhoubt heel veel aan gaat. Als je nicht gelukkig is met die gast, dan heb jij daar niks over te zeggen. Dus tenzij je racistisch bent, zie ik geen probleem.

 

Hallo anoniempje2 :)

Wat maakt het jou uit trouwens? Niet aanvallend maar ik ben benieuwd. Waarom is het belangrijk voor jou of hij een buitenlander is of niet? Zolang ze maar gelukkig is met hem zie ik net zoals Anonympje06 geen enkel probleem in hem.

-TheMightySlayer <3

Hey,

 

Als je nicht en hij het leuk en gezellig met elkaar hebben en jij hem ook aardig vind, dat is toch leuk en gezellig! 

Kijk ik heb geen ervaring met relaties ofzo.

Maar ik heb zelf een best grote familie en het is best grappig , want mijn neef die heeft een meid uit Australië leren kennen en hebben een goede relatie,  en mijn nicht die heeft een vriendje uit Australië,  en die vriend en vriendin komen toevallig uit hetzelfde dorp. Alleen leuk en aardig.

 

Tips kan ik niet echt geven , maar als hij aardig is en zei vinden elkaar leuk is daar niks mis mee. Je kan een keer met ze maar de bioscoop gaan ofzo.

 

Als hij uit Estland komt , wil hij dan daar ook gaan wonen met je nicht ? 

Zo ja, vind je dat heel erg als ze ja zegt?  En als je dat niet wilt praat erover. 

Meer kan ik jammergenoeg niet zeggen sorry.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer