Moslim meisje mag geen niet-moslim nederlands vriendje.

  • 10 June 2012
  • 3 reacties
  • 2239 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,Ik ben een 16 jaar, turks meisje en helemaal tot over m'n oren verliefd op een Nederlands jongen dat ik al 2 jaar lang ken.Hij is echt geweldig, hij word over 2 maandjes 18, en hij speelt bij ajax. (deze infomatie zal later van pas komen).We willen heel graag serieus worden, maar dan gaat het onderwerp weer over mij en hoe ik geen vriendje mag van mijn moeder en broer.M'n ouders zijn gescheiden. En we zijn heel vaak uitelkaar gegaan door dit, maar we komen steeds bijelkaar terug.Mijn moeder wou hem wel ontmoeten, maar hij was is zo bang dat hij niet in mijn cultuur past dat het steeds fout af loopt.Ik ben gewoon zo bang om mijn moeder en broer het te vertellen. En daardoor ie heel vaak traint, denk ik ook niet dat zijnvader al deze gedoe accepteerd. ''Voetbal eerst vrouwen komen later'' zegt ie altijd. Ik ben gewoon zo bang, m'n broer zal het NOOIT accepteren. En mijn moeder zal altijd moeilijk doen omdat ie nederlands is en een geen moslim. Ik weet niet wat ik moet doen.....iemand in dezelfde situatie? Of heeft wat tips? Want ik ben echt helemaal verdwaald. Ik wil niet opgeven dit keer, ik wil er voor gaan..Naja. Zou 't fijn vinden als erop werd gereageerd.Kus.

3 reacties

miss kan je het maar beter gwn niet aan je broer vertellen. en aan zijn vader ook niet. dat jullie ff een tijdje geheime liefde hebben en daarna als die jongen zijn carriee lukt dat je het dan met hem neemt dan ben je ook van zijn oom af! en heb je echt zo een agressieve broer? of zou hij je nooit iets aan doen?

maar mijn tip is echt: als je van hem houd geef je niet op en vecht je ervoor. als je het uitmaakt ofzo zul je waarschijnlijk spijt krijgen! dus sterkte verder.
miss kan je het maar beter gwn niet aan je broer vertellen. en aan zijn vader ook niet. dat jullie ff een tijdje geheime liefde hebben en daarna als die jongen zijn carriee lukt dat je het dan met hem neemt dan ben je ook van zijn oom af! en heb je echt zo een agressieve broer? of zou hij je nooit iets aan doen?maar mijn tip is echt: als je van hem houd geef je niet op en vecht je ervoor. als je het uitmaakt ofzo zul je waarschijnlijk spijt krijgen! dus sterkte verder.
Ik dacht eerst van, stiekem houden.. maar hij komt helemaal van groningen en ik woon in Amsterdam. Hij moet toch wel ooit langs, moeten we uren in cafe's gaan zitten? Als 't regent of dergelijks. En m'n broer is niet agressief. Hij is best chill, maar als vriendinnen of andere familie leden of ik een vriendje heb, word ie wel heel boos gaat ie schreeuwen van ''HEY DOE IS NORMAAL ZE IS DAAR NOG VEELS TE JONG VOOR'' Het is allemaal niet eerlijk. Ik woon in Nederland, heel jammer van mijn cultuur.
Da is haraam een vrouw mag niet trouwen met een man die niet bid en gwn een hand geven aan een man is al haraam dus ofwel moet hij bekeren naar islam of sorry maar pech gij zou islam kunnen verlaten maar gij gaat zoiezo terugkomen naar hem (dag der opstanding) maar ik denk ni dat hij da waard is hij gaat jou ni kunnen beschermen tegen Allah

Reageer