Vraag

moete met verkeering vragen

  • 30 July 2020
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi
ik heb laatste tijd veel gevoelens voor iemand op school alleen weet ik niet of  zij die ook voor mij heeft

ik weet wel dat ze singel is en dat ze wel naar iemand zoekt die haar begrijpt

ik begrijp haar heel erg en vind haar super aardig

we kletsen vaak met elkaar en ze gegierd de laatste tijd erg vaak om de zwakste redenen zou dat ook iets van een teken zijn dat ze me leuk vind?

 

hebben jullie misschien iets van tips hoe ik er achter kom of ze me leuk vind en of hoe ik haar kan vragen?

 

ik hoor jullie antwoord graag.

 

groetjes: Ikantwoordgraag 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Je hebt eigenlijk 2 opties. Of je moet jezelf over je angst heen zetten en het gewoon vragen, of je kan het anders doen.

 

Naar mijn eigen ervaring is deze veel beter, het is ook veel zekerder en natuurlijker. Probeer contact met haar te zoeken, door een keer af te spreken, of gewoon op school veel tijd door te brengen. Ik weet dat het best lang kan duren, maar als je in ieder geval redelijke vrienden bent zal het makkelijker zijn.

Als je allebei écht verliefd bent zal je steeds meer naar elkaar toe groeien, en zal het makkelijker zijn om haar te vragen of zal het daarin groeien.

 

Als ik eerlijk mag zijn: Zonder dat je vrienden bent of haar echt goed kent is het best een gevaarlijke stap. Nouja ‘gevaarlijk’, de kans op afwijzing is vrij groot. Maarja, dat hoort er misschien ook wel bij. Dat ligt eraan of het gevolgen zou hebben als je haar afwijst ;)

 

Succes!

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Je kunt iets met haar gaan afspreken. En als het klikt tussen jullie kun je haar vragen. En ik snap dat dat eng is maar je moet het gewoon doen. Succes

Is het misschien een eerste goeie stap om iets met z'n tweeën af te spreken. Dit kan een uitje zijn maar ook gewoon een filmavondje ofzo. Ik zeg ook maar wat. Maar breng wat tijd met z'n tweeën door, zo kom je er waarschijnlijk ook wel achter of ze wat voor jou voelt.

 

Groetjess

Bedankt voor je reactie ik heb al is een keertje met haar en een paar  vrienden naar een pretpark geweest maar ik ga haar wel is vragen of ze zin heeft om iets te doen met zijn 2tjes

 

Is het misschien een eerste goeie stap om iets met z'n tweeën af te spreken. Dit kan een uitje zijn maar ook gewoon een filmavondje ofzo. Ik zeg ook maar wat. Maar breng wat tijd met z'n tweeën door, zo kom je er waarschijnlijk ook wel achter of ze wat voor jou voelt.

 

Groetjess

Reageer