Skip to main content
Vraag

moet ik met haar nemen nu of niet?

• December 25, 2025
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Dpro
Forum|alt.badge.img+5

hallo allen
het is al even geleden dat ik hier actief ben geweest, mr ben er weer:}
{sorry voor het lange tekst}

ik heb sinds kort op het werk een nieuwe vriendin leren kennen. ik leef beetje tussen de meiden dus dat is niks nieuws, mr ik merk inmiddels wel dat ik wat meer gevoelens voor der begin te krijgen.
Om het even kort door de bocht te laten brengen, ik vind haar leuk. we kennen mekaar nu zon 3 tot 4 maand, en hebben nu 2 maand echt veel contact, we werken niet meer samen trouwens, dat vonden mensen te gezellig lijken:]. dus dat word hem niet meer haha. 

ik ben al 2 keer bij haar thuis geweest, en zij vind mij ook leuk, aldus haar zelf {laten we haar even lynn noemen}, we hebben ook al iets meer gedaan dan alleen bij mekaar liggen als je snapt wat ik bedoel 😜. 

enige ding is, zij heeft nog met iemand, zij zij mij laats dat ze dat nu meer als een vriendin ziet {ze is bi} en ook op mij is, alleen het niet via de app wilt uitmaken [wat ik begrijp}

ik merk zelf dat we bijde een vrij zelfde gedachte goed in de zin van respect en gedrag hebben, daarin liggen we op een lijn. we kunnen laggen met mekaar en kunnen er zijn voor elkaar. wat ik best belangrijk is {zo zijn er nog wat wel wat dingen mr om t kort te houden}

Zelf vraag ik me af of ik haar moet vragen als ze het uitmaakt. omdat ik in de 4e {examen klas} zit en na dit schooljaar naar een andere school ga, de vorige keer dat ik dat deed, dat ik met iemand had terwijl ik over ign van school liep dat niet heel soepel uit..
Daarnaast heb ik ook nog niet zon zeker gevoel, in de zin van. ja hoe leg je dat uit. het sterke gevoel van ja ik wil dit. naast dat ik haar echt wel leuk vind en wil, ik hoop dat je me snapt

mijn vraag is ook hierbij
zal ik haar vragen dan ja of nee

fijne kerst dagen allemaal

3 reacties

Dpro
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 28, 2025

heeft iemand een advies?
groetjes

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 29, 2025

Hey! Wat zegt je gevoel? En heeft ze nu verkering? Als zij single is en je vind elkaar echt leuk merk je dat vast. En dan kun je natuurlijk je gevoelens volgen. Volgens mij is verliefd zijn niet iets dat je tegen kunt houden met allerlei overwegingen 😉 als je merkt dat zij jou ook leuk vind, go for it! 

Liefs Tover xxx

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 30, 2025

Hiii, ik zou haar dan gewoon vragen als je dat zelf echt wilt. Misschien niet meteen de dag dat je het hoort maar een weekje erna als dat kan, dan geef je haar ook een beetje de tijd om na te denken. 

Liefssss