Vraag

Moet ik het hem vragen!?

  • 29 April 2018
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

  • Weet de weg
  • 14 reacties
Ik ben dus verliefd op een jongen! Iedereen zegt dat hij ook op mijn is! Denken jullie dat ook? Ik zelf denk van wel! Kijk naar de tekenen:
1. Het begon allemaal bij de eerste bijeenkomst voor de carnaval. Ik keek naar hem, hij keek naar mij. Het eerste meisje waar hij aardig tegen begon te praten was ik. Ik was na de eerste dag meteen verliefd.
2. In het dorp stond een schaatsbaan. Hij was er ook! (Yes! Dat had ik gehoopt!) Hij zei: 'zullen we tikkertje gaan doen?' Hij was met zijn vrienden, broetje en zus en ik met zusje. Ik zei: 'oke!' Toen ging hij alleen achter mijna aan. En zijn broertje en mijn zusje duwde mijn naar hem. Zijn broertje zei: 'ja hij is ook op jou!'

3. Carnaval. Op een receptie. (Ps. Hij was Vorst. Als je niet weet wat dat is vraag het maar! Ik was raad van 11) we kregen confetti en serpetine. Hij blaast alles alleen uit over mijn en ook de hele zak confetti gooide hij ALLEEN OVER MIJN leeg! Ook trok hij steeds mijn aandacht!

4. Optocht carnval. Snoep van PPV op! (Prins,Prinses en Vorst) hij(mijn cruch) vraagt alleen snoep aan ons! Ik kan niet naar mijn familie snoep goooen want ik kan er niet bij! PPV staat hoger. hij zegt: 'geef hier dan gooi ik het wel E123!' Ik geef hem snoep! Zegt hij:'Meer geef veelmeer ik gooi dat naar jullie mam!' Oftewel het meisje dat naast stond had ook familie waar ze niet naar kon gooien maar daar deed hij het niet voor! Voor mijn wel!

6. Ik kom een jongen tegen en we raakten aan het praten! Ik vroeg hem: 'welke school zit jij dan?' Zit hij dus bij hem in de klas! Hij vraagt:' oh hoezo? Ken jij hem dan? Zat jij ook bij de carnavalsvereniging?' Ik zeg:'ja als raad van 11!' Hij zegt:'oh grappig! Ik zit naast hem!' Nu komt het! Lees maar! (Ps. Die jongen wist mijn naam nog niet!) Dus die jongen zei:' ja hij zat te praten dat hij op een meisje van de raad van 11 is! E123 heet ze geloof ik!' (Ik ben E123 en nog een keer hij wist mijn naam niet!) Ik zeg:'echt waar zei hij dat echt!? IK BEN E123! UIT DE RAAD VAN 11! En ik ben ook op hem!' Toen lachtte die jongen en zei:'dan weet je het dus: HIJ IS OOK OP JOU!' (Even voor de duidelijkheid als jullie niet geloven dat hij mijn naam niet wist: ik kende dat hele mens van te voren ook niet!)

5. Ik kom die jongen (ik heb de naam van die jongen uit zijn klas gevragen!) een paar maanden later weer tegen met zijn zusje en wat staat hij daar te roepen?: 'Hij hartje E123, Hij hartje E123!'
Het teken dat die klasgenoot na 5 maanden mijn naam nog weet is dat mijn crush nog over mijn praat! die klasgenoot zei zelfs:'Ja Hij zegt dat jullie verkering hebben!' (Maar daar weet ik niks van!)

Nou wat blijkt is dat Hij ook op mijn is! Vinden jullie niet?

Binnekort (12 mei) gaan we met de carnavalsvereniging frietjes eten! Moet ik hem vragen of hij op mijn is en verkering vragen?
Of hoe moet ik reageren als HIJ het vraagt?

Groetjes E123
Alvast bedankt voor de tips!

- Namen gefilterd door de Kindertelefoon -

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

''Moet ik hem vragen of hij op mijn is en verkering vragen?'' Ik denk dat je inmiddels voor jezelf wel duidelijk hebt dat hij je leuk vindt en verliefd op je is. Maar je kan het ook nog een keer vragen. Wij kunnen niet voor jou zeggen of jij hem verkering moet vragen of niet. Als je het wilt doe je het wel en anders doe je het niet.

''Of hoe moet ik reageren als HIJ het vraagt?'' Zelfde verhaal. Als jij het ook wilt zeg je 'ja', zo niet 'nee'.
Bedankt! Natuurlijk zeg ik dan ja!
Hoi!

Ik denk dat jij heel graag verkering met hem wilt. Hij lijkt jou ook leuk te vinden. Naar mijn mening kun je verkering vragen, aangezien de kans me groot lijkt dat jullie elkaar leuk vinden.

Groetjes
x
100DIVERGENT11 oke bedankt! Ik ga het denk ik vragen! Ik hou je op de hoogte!
Gwn vragen
Alleen dan heb je de antwoorden die je wilt en misschien het vriendje wat je wilt
Hey, Als eerst als mensen (zijn vrienden vooral) zeggen dat hij ook op jou is kun je daarvan uitgaan,
gebeurde namelijk bij mij (Nog steeds 🙂 eig)
Ten tweede je wilt verkering met hem en denkt dat hij dat ook wilt.
Ik zou het er gewoon op wagen! 50/50 En als vrienden het zeggen en jij het denkt waarschijnlijk 85/15 Dus try
Dat zou ik doen!
Hey, Als eerst als mensen (zijn vrienden vooral) zeggen dat hij ook op jou is kun je daarvan uitgaan,
gebeurde namelijk bij mij (Nog steeds 🙂 eig)
Ten tweede je wilt verkering met hem en denkt dat hij dat ook wilt.
Ik zou het er gewoon op wagen! 50/50 En als vrienden het zeggen en jij het denkt waarschijnlijk 85/15 Dus try
Dat zou ik doen!


Ik vind trouwens ook iemand leuk en we gaan het waarschijnlijk binnenkort proberen (Praten is daarom ook een oplossing!)

Reageer