moeite met ex’en zijn

  • 3 July 2018
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeey lieve mensen!
4 maanden geleden ging het uit met mijn vriend, het was een afstandsrelatie (telkens 2,5 uur met de trein). Het ging uit omdat hij er niet langer meer tegen kon om mij maar 1x per week te zien, hij kon het niet verdragen en hij had ook nauwelijks tijd nog voor een afstandsrelatie. We zijn 1 jaar bij elkaar geweest, waarvan 7 maanden officieel. Als we dichterbij elkaar hadden gewoond, was het niet uitgegaan. Ik heb er tot op de dag van vandaag nog steeds moeite mee. Ik heb 3 weken geleden besloten om geen enkel contact meer met hem te hebben. Maar ik mis hem ontzettend veel en ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien. Ik weet niet hoe ik mijn leven weer moet oppakken zonder hem; ik ben recent alweer op date geweest, ik doe leuke dinge met vriendinnen, besteed veel aandacht aan school, maar er blijft een leegte in me en ik weet niet hoe ik die moet vullen. Ik weet dat hij het er ook moeilijk mee heeft en me ook mist, maar de tijd is nog niet rijp om het weer opnieuw te proberen (min. Pas over 2 jaar). Ik denk nog steeds dat hij de ware is.
Hebben jullie tips of adviezen? Ik hoor het graag van jullie

Groetjess Fleur

1 reactie

heel erg herkenbaar meid.... klinkt heel lullig, maar je groeit er of overheen of je komt er nooit overheen. komt wel goed! u will be just fine x

Reageer