Vraag

Mijn vriendje

  • 5 June 2021
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

Dus, ik heb een vriendje. Ik vetrouwde hem niet meer zo goed, dus liet ik een vriendin hem testen (een online vriendin), er kwam uit dat hij zei dat hij geen vriendin heeft en hij loog over zijn leeftijd. Ik vroeg aan hem waarom hij het deed. Hij hing een heel verhaal aan over dat een vriend van hem zei dat mijn vriend hem zou appen en daarom het zei, en dat ze bij mij in de klas zat. maar ze zat niet in mn klas want ze is een online vriendin! Dus ik wist dat hij loog enzo. Ik dat vertellen aan hem dat hij dat zo maar verzint. En ik vertelde het mijn vrienden en die begonnen hem helemaal uit te schelden (via whatsapp).. toen maakte hij het uit omdat mijn vrienden zo zaten te schelden..- en toen zei hij dat als ze hem nog een keer uitschelden dat hij het wel echt zou uitmaken.. Wat moet ik doen? Ik heb geen idee. Iedereen zegt uitmaken want ja.. :/


2 reacties

Heey,

Wat vervelend dat je vriendje heeft gelogen. Wat zou je zelf graag willen? De relatie voortzetten of het uitmaken?

Wij kunnen je wel tips geven of zeggen uitmaken of niet, maar wij kennen jouw en je vriendje niet. Je kunt je dingen afvragen als of je verder met hem wilt als hij tegen je liegt? Hoeveel betekent hij voor je? Hoe verliefd ben je? Als jullie samen doorgaan, hoe kun je omgaan met dit soort situaties?

Ik denk dat je dit het beste samen met hem kunt bespreken. En dan even je vrienden erbuiten laten, met op elkaar schelden kom je niet veel verder.

Groetjes,
Simply Me

Badge

Ik ken je niet en het verschilt per situatie. Ik ben zelf een jongen maar ik haat wanneer er tegen mij gelogen wordt. Ik zou het uitmaken maar tegen de vrienden zeggen dat ze niks doen want het is tussen jullie 2 en niemand mag erin iets ja beslissen of zoiets weet niet hoe je het moet zeggen 

Reageer