Mijn vriendin (12) heeft met iemand van 18!

• 29 March 2012
  • 42 reacties
  • 2850 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey,

ik heb een groot probleem,

bij mij op school zit een jongen (18) en mij BFF (12 bijna 13) vind hem leuk...

maar hij haar ook, nu watsappen ze de hele dag enzo. en zoenen...

hij is heel erg aardig en netjes hoor maar hij is gwn te oud! wat moet ik doen?

mijn BFF zegt steeds da ik jaloers ben als ik er over begin duss pleiezzz help!!!!

42 reacties

wow, 18 en zij bijna 13,
das idd wel een heel verschil maar zolang hun het fijn met mekaar hebben , kan het tog prima!?
en je bent niet jaloers,je maakt je alleen een beetje zorgen, je vriendin zegt dat (dat je jaloers bent) alleen maar omdat ze het niet wil aanhoren de meningen.http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/cool.png
doeg.
wow, 18 en zij bijna 13,
das idd wel een heel verschil maar zolang hun het fijn met mekaar hebben , kan het tog prima!?
en je bent niet jaloers,je maakt je alleen een beetje zorgen, je vriendin zegt dat (dat je jaloers bent) alleen maar omdat ze het niet wil aanhoren de meningen.http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/cool.png
doeg.

WAT?! VIND JIJ DIT OKE!?
Sorry maar dit kan ECHT niet.
als het 20 en 26 was, dan was het een heel ander verhaal geweest.
Een meisje van 12 (13) Is nog lang niet zo ver als een jongen van 18.
een jongen van 18 is officieel Volwassen. 16 en 18 kan eig nog net... maar 12 en 18 absoluut niet

Weten haar ouders hiervan? Ik denk dat het wel slim is om haar ouders in te lichten als die het niet weten (wat ik denk) die vinden dit sws niet goed 🙂
Ik ben het eigenlijk wel eens met Bambixpap. Weten haar ouders hiervan?

Ouders hebben er toch altijd wel een goede kijk op. Kijk.. Je kunt best 6 jaar verschillen.. Als je maar wat ouder bent. Ga met haar ouders praten.. En vraag wat die er van vinden.. Tja.. Als hij maar lief en goed voor dr is, is het eigenlijk wel goed.. Maar hij is nu wel strafbaar geloof ik..

Tja.. ligt even een volwassenen in.. Die hebben er meer verstand van dan wij op deze leeftijd!
ja ik vind dit wel meevallen ja.
tis maar 4 jaar, en als die jongen zich gewoon normaal ,aardig gedraagt dan is er tog niks mis mee?
ja ik vind dit wel meevallen ja.
tis maar 4 jaar, en als die jongen zich gewoon normaal ,aardig gedraagt dan is er tog niks mis mee?

JIj bent zeker goed in rekenen?
18 - 12 = 4..... (Rara wat klopt hier niet)
jha, dit is denk ik wel een heel groot leeftijdsverschil. Ik bedoel; Hij is meerderjarig en je vriendin niet. Als zij gelukkig zijn, zou je het kunnen proberen te accepteren. MAar dat is wel moeilijk, want het mag volgens de wet zelfs niet!!!!!

xoxo'
heeyx
ik heb ook een vriendin van 13 die met een boy van 19 heeft
ik weet tis niet echt normaal
maaar leg je vriendin uit en zeg daar bij want je er van vind en zeg dat je niet jaloers ben
laat haar er over nadenken x
ja soorry hoor, rekenen is niet altijd egt mijn beste vak geweest,
en trouwens jou reken som klopt ook voor geen ****.
en trouwens ,wat voor zorg zou dit je nou wezen, als het een aardige volwassen jongen is , dan is er tog niks mis.
denk je nou echt dat de politie bij elk huis langs gaat om te kijken of je ilegaal bezig bent?!,
HAHAHA,omg., je steld je wel een beetje aan.
het is zelfs wettelijk verboden
de jongen is strafbaar
@ niksss, iedereen weet dat, maar denk je nou echt dat de politie langs elk huis van nederland gaat om dit soort dingen te controleren?http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png
ja soorry hoor, rekenen is niet altijd egt mijn beste vak geweest,
en trouwens jou reken som klopt ook voor geen ****.
en trouwens ,wat voor zorg zou dit je nou wezen, als het een aardige volwassen jongen is , dan is er tog niks mis.
denk je nou echt dat de politie bij elk huis langs gaat om te kijken of je ilegaal bezig bent?!,
HAHAHA,omg., je steld je wel een beetje aan.

Aanstellen? Als jij dit aanstellen vind kan je misschien beter NIET op dit forum komen.
Dit forum is bedoeld voor vragen en is niets te gek.
Ga niet zeggen dat ze zich aanstellen ofso.. dan duw je ze alleen maar verder in een put.
Dus OF je helpt ze OF reageer gewoon niet 😉
bambipap, als jij er niet tegen kan,dan kom je tog zelf niet?
en ik help ze niet in de put van ik had het net tegen @ niksss, en niet tegen de gene die dit starte -_-'denk is na?
@ niksss, iedereen weet dat, maar denk je nou echt dat de politie langs elk huis van nederland gaat om dit soort dingen te controleren?http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png

neej maar ik bedoel, als je een beetje nadenkt
gaat er dan wel een lichtje branden
ik bedoel, ze verbieden iets niet zomaar he
ookal ben je verliefd dan kun je zoiets nog wel beseffen,
ben ook verliefd geweest op 'n achtien jarige
maar ik had ook zoiets van: kan niet, staat in de wet, niet voor niets
nu ben ik verliefd op iemand van mn eigen leeftijd
is nog veel opwindender ook, omdat je dan beide op hetzelfde niveau zit
heey, ja haar ouders weten ervan

maar nu heb iik gehoord dat hij(de jongen van 18), er om bekent staat als een grote player, dat hij ieder meisje probeerd mee in bed te krijgen enzo....

nu merk ik daar nog nix van maar ik ben bang dat dat nog komt....
kijk maar uit voor het zelfde geld is het ook nog een loverboy ,
maar zoals ik al zei : zolang die normaal en aardig en zo is , er is niks aan de hand,roddels zijn niet altijd de waarheid.http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png
Een meerderjarige met een minderjarige is inderdaad wettelijk verboden! Bovendien is het niet zo slim van je vriendin omdat hij misschien op een gegeven moment meer wilt dan alleen maar zoenen, en misschien zal zij zich dan verplicht voelen dat te doen omdat hij ouder is, en dan durft ze geen nee te zeggen als ze dit niet wilt. Slecht. Heel slecht.
Ik vind 4jaar veel verschil ja , maar waarom zou je om leeftijd niet met elkaar nemen?
Diegene is idd erg jong en heeft waarschijnlijk geen idee wat ze op haar hals haalt , maar daar ben je puber voor toch?
Leren van je fouten! en misschien word het wel de liefde van haar leven.
Snoepje stelen bij de kruidvat is ook strafbaar ? hebben jullie dat ook nog nooit gedaan?
Ik zeg niet gelijk dat iedereen maar met een gozer moet nemen van bijv 10 jaar verschil , maar zolang die jongen gw van haar afblijft als ze dat wilt ect is er niks aan de hand toch?
En vergeet niet er is een verschil in iemands gedrag , niet elke 18 jarige is even ver als andere 18jarige.
Dus ik vind dat je t moet laten rusten , je hebt gezegt wat je ervan vind en nu moet ze zelf maar kijken wat ze ermee doet.
Ik zou er idd niet over door blijven gaan , liefde maakt blind en dalijk ben je je vriendin kwijt doordat ze denkt dat je jaloers bent.
Nu ik dit zo lees klinkt het meer of die jongen zin heeft in een vluggertje,

maar het kan ook zijn dat hij echt interesse in je vriendin heeft.

Als ik was zou ik haar goed in de gaten houden, je weet maar nooit!

XXX
Ik denk dat deze jongen uit is op sex. Maar als dat niet het geval is is het nog niet goed. 12 en 18 jaar kan echt niet bij elkaar.
Het kan goed gaan maar ik denk dat dit niet goed gaat en dat dit geen echte liefde voor altijd is. Sterker nog daar durf ik veel geld op te wedden =$
verder ben ik het met @bambixpap eens
Ik zou inderdaad de ouders van dat meisje inlichten. ''leeftijd is maar een getal'' zeggen ze soms.
Maar dat meisje weet niet waar ze aan begint.. een jongen van 18 heeft meestal al behoeftes aan seks en dat soort andere volwassen dingen.
Het is volgens de wet strafbaar dus die jongen kan zelfs in de problemen komen.
het is nu wel uit..

bedankt voor jullie tips!!!!

ikhouvanjullie!!!
ten eerste, die jongen wil zoveel andere dingen dan het meisje, ze is 12, het is een kind!  die jongen is al volwassen en ja, als je nou 15/16 bent, ben je al een stuk verder qua doen en laten.. ik vind het niet kunnen.
Ik ben het eigenlijk wel eens met Bambixpap. Weten haar ouders hiervan?

Ouders hebben er toch altijd wel een goede kijk op. Kijk.. Je kunt best 6 jaar verschillen.. Als je maar wat ouder bent. Ga met haar ouders praten.. En vraag wat die er van vinden.. Tja.. Als hij maar lief en goed voor dr is, is het eigenlijk wel goed.. Maar hij is nu wel strafbaar geloof ik..

Tja.. ligt even een volwassenen in.. Die hebben er meer verstand van dan wij op deze leeftijd!

niet perse strafbaar alleen als een volwassene seks heeft met iemand onder de 18, dacht ik..
ik ben 13 en heb bijna met iemand van 17, het is dan wel niet precies hetzelfde als jouw situatie, maar tussen hem en mij gaat het ook goed, ik merk niks van het leeftijds verschil, dus dat hoeft met 13 en 18 ook niet zo te zijn,
Heey,

ik heb een groot probleem,

bij mij op school zit een jongen (18) en mij BFF (12 bijna 13) vind hem leuk...

maar hij haar ook, nu watsappen ze de hele dag enzo. en zoenen...

hij is heel erg aardig en netjes hoor maar hij is gwn te oud! wat moet ik doen?

mijn BFF zegt steeds da ik jaloers ben als ik er over begin duss pleiezzz help!!!!
Als hij haar niet dwingt en haar alle vrijheid geeft, dan is hij niet strafbaar. Zolang hij haar maar niet zoent waar andere mensen bij zijn, want dan kan hij problemen krijgen.

Reageer