Heey,
ik heb een groot probleem,
bij mij op school zit een jongen (18) en mij BFF (12 bijna 13) vind hem leuk...
maar hij haar ook, nu watsappen ze de hele dag enzo. en zoenen...
hij is heel erg aardig en netjes hoor maar hij is gwn te oud! wat moet ik doen?
mijn BFF zegt steeds da ik jaloers ben als ik er over begin duss pleiezzz help!!!!
Bladzijde 2 / 2
A
Het is wettelijk verboden, daarom moet het uitgaan.Â
Maar ga vooral niet tussen ze stoken. Maak het gewoon duidelijk aan je vriendin.Â
x
Maar ga vooral niet tussen ze stoken. Maak het gewoon duidelijk aan je vriendin.Â
x
A
x
volgens de wet is het verboden dat een jongen van 18 jaar een relatie heeft met een meisje van 12 jaar, maar zolang de jongen alleen de hand van het meisje vasthoud is de jongen niet strafbaar.Â
A
ja soorry hoor, rekenen is niet altijd egt mijn beste vak geweest,
en trouwens jou reken som klopt ook voor geen ****.
en trouwens ,wat voor zorg zou dit je nou wezen, als het een aardige volwassen jongen is , dan is er tog niks mis.
denk je nou echt dat de politie bij elk huis langs gaat om te kijken of je ilegaal bezig bent?!,
HAHAHA,omg., je steld je wel een beetje aan.
slimpie die som was zo als jij hem telde 18-12=6 , was maar een grapje van hem/haar
A
Als je vriendin en haar vriend het echt goed met elkaar kunnen vinden en elkaar leuk vinden, maakt leeftijd niets uit. Leeftijd is maar een getal! Maar ik snap dat je hier wel een beetje van schrikt hoor (: & Als er vervelende dingen gebeuren moet je je vriendin wel helpen natuurlijk!
A
Nou k vind dat het gwn mag! Ze vinden elkaar leuk! Hoe zouden jullie het vinden als je verliefd werd op een 28e jongen terwijl je zelf 20 bent?
A
Ik vind 4jaar veel verschil ja , maar waarom zou je om leeftijd niet met elkaar nemen?
Diegene is idd erg jong en heeft waarschijnlijk geen idee wat ze op haar hals haalt , maar daar ben je puber voor toch?
Leren van je fouten! en misschien word het wel de liefde van haar leven.
Snoepje stelen bij de kruidvat is ook strafbaar ? hebben jullie dat ook nog nooit gedaan?
Ik zeg niet gelijk dat iedereen maar met een gozer moet nemen van bijv 10 jaar verschil , maar zolang die jongen gw van haar afblijft als ze dat wilt ect is er niks aan de hand toch?
En vergeet niet er is een verschil in iemands gedrag , niet elke 18 jarige is even ver als andere 18jarige.
Dus ik vind dat je t moet laten rusten , je hebt gezegt wat je ervan vind en nu moet ze zelf maar kijken wat ze ermee doet.
Ik zou er idd niet over door blijven gaan , liefde maakt blind en dalijk ben je je vriendin kwijt doordat ze denkt dat je jaloers bent.
18-12=6 GEEEN 4 JAAR !!!!
A
Wejoooww sommige mensen hierow sporen echt niet -.-'
A
het is al meer dan 1 jaar uit en die vriendin is geen vriendin meer
A
Nou k vind dat het gwn mag! Ze vinden elkaar leuk! Hoe zouden jullie het vinden als je verliefd werd op een 28e jongen terwijl je zelf 20 bent?
dan ben je beide meerder jarig
A
Je moet uitkijken, als je merkt dat je vriendin raar gaat doen moet je naar je mentor of een vertrouwenspersoon gan.
Als je het niet lekker zit kan je ook gewoon bij een vertrouwenspersoon op school terecht.
Heel veel sterkte!
xxx
Als je het niet lekker zit kan je ook gewoon bij een vertrouwenspersoon op school terecht.
Heel veel sterkte!
xxx
A
het is al meer dan 1 jaar uit en die vriendin is geen vriendin meer
Het gaat niet om jou stelling, het gaat om de domme reacties die mensen hierow plaatsen, ga ff eerst logisch nadenken voordat je wat plaatst, als je niet goed voorbeeld gaat worden, moet je ook niks zeggen x
A
Nee nee nee
A
hoi,
Ik vind het inderdaad ook niet kunnen.
Het verschil [vind ik] is te groot, met die twee leeftijdsfases heb je beiden behoeftes aan iets anders.
ik zou je er niet te veel mee bemoeien, ik vind het al goed dat je het haar duidelijk probeerde te maken!
Ik vind het inderdaad ook niet kunnen.
Het verschil [vind ik] is te groot, met die twee leeftijdsfases heb je beiden behoeftes aan iets anders.
ik zou je er niet te veel mee bemoeien, ik vind het al goed dat je het haar duidelijk probeerde te maken!
A
wel eng hoor.. maar stel je voor hij heeft zin in sex (18 jaar en andere hormonen) en ze zijn alleen kan het mis gaan maar je moet haar ff zacht aanspreken met dit onderwerp xxxx succes!;)
A
Ik ben zelf 14 en mijn vriend is 20, ik vind het normaal
A
het is zelfs wettelijk verboden
de jongen is strafbaar
Omgaan met elkaar en contact is niet strafbaar sex etc wel omdat ze minderjarig is en hij meerderjarig, ook denk ok dat dit een face is... Ik had vroeger allemaal kleine jongetjes (6 tot 8 en ik was 12 tot 15) die verliefd op mij waren maar dat komt gewoon omdat je al groot bent en dat is stoer, pas als ze verdergaan dan zoenen zou ik me heel erg druk gaan maken (dus als hij haar gaat strelen op plekken of dat ze samen met zn tweeen alleen in een huis doorbrengen etc.
A
Hey ik ben verliefd op een leraar en wij hebben samen iets.
Maar hij gaat egt niet te ver het is juist fijn
Maar hij gaat egt niet te ver het is juist fijn
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.