Vraag

Mijn vriend zit op dating sites& verslaafd aan wiet:’(

  • 24 August 2018
  • 6 reacties
  • 375 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al ongeveer 1,5 jaar een vriend.. hij is iets ouder dan mij en is wiet verslaafd.. ik heb hem al zovaak gezegd dat hij ermee moet stoppen of ik zou de relatie beëindigen maar ik kan niet zonder hem..:( voelt alsof hij mijn hele wereld is..
Wat ik dus nu heb ontdekt is dat hij op badoo zit (datingsite) en laatst had hij ook de app Hot or not op zijn telefoon staan..
Hij had op Snapchat een nieuw account aangemaakt waar ik ben achter gekomen met allemaal meisjes wat ik raar vond, ik heb een van die meisjes op mijn eigen Snapchat account toegevoegd en gevraagd wat mijn vriend vroeg en hoe ze in contact kwamen.. dus via badoo..

Ik hou ontzettend veel van mijn vriend maar ik zie dit een beetje als vreemdgaan.. het lukt me niet om het uit te maken want ik kan niet leven met het idee dat het uit tussen ons is..
Wat kan ik doen met de verslaving? Hij is niet zo goed in praten..
En met de meisjes/ datingsites?
Help mij aub:’(

6 reacties

Weet hij dat jij weet dat hij op datingsites zit?
Nouja zijn telefoon is kapot, hij heeft een maand geleden Hot or not gedownload en toen zei ik wat is dit.. kreeg ik een domme reactie van ben toch niet ingelogd dat was voor de grap.. maar dat ik weet dat die op badoo zit weet hij niet
misschien kan je het een keer tegen hem zeggen en dan kijken hoe hij reageerd
Dan zegt hij is een grapje ik wil alleen jou hun zijn lelijk enzo ik krijg eigenlijk altijd dezelfde reacties.. altijd van boeiend enzo was grapje en ik hoef hun niet
en wat nou als jij een nep profiel aanmaakt en kijk wat hij daar doet en misschien wel via daar weer met hemn in contact gaat komen via een underkoffer naam dan heb je bewijs en kan hij dat niet meer zeggen
Hi! Het kan natuurlijk tijdverdrijf van hem zijn, z'n dating... Maar misschien wil hij er toch meer mee. Ik zou het uitmaken, hoe lastig het ook klinkt.

Reageer