Vraag

MIJN VRIEND IS BI

  • 1 November 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben iemand ik wil graag anoniem blijven ook met mijn naam


ik wil even iets vertelen ik heb een vriend die ik twee jaar ken ik ben altijd bij hem en ik zat bij hem in de klas maar nu zit ik in een andere klas maar we zijn nog steets beste vrienden zij hij dat hij van me af wou en dacht wrm en hij zij .................. IK VINDT JE LEUK en ik schrik me dood en nu weet ik zelf niet eens of ik gay of BI of gewoon op meisjes bent ik ga later deze week bij hem slapen maar ik vindt het raar hij zij ik vindt je leuk en hij zij ook nog kom je bij me slapen ik weet het ook niet meer ik hoop dat ik advies krijg van iemand THX

3 reacties

nouja, ik vind het heel knap van hem dat hij ervoor is uitgekomen.
het is natuurlijk aan jou om te kijken hoe je verder met hem wil, ik neem aan dat je het gewoon accepteerd?
dat hij je leuk vind betekend niet direct dat jij perse een relatie met hem moet maar je zou ook gewoon vrienden kunnen blijven
hij was toch altijd al gay/bi en vond jou al langer leuk? en nu hij dat aan jou verteld heeft, maakt dat hem een ander persoon? ik snap dat het awkward kan zijn maar het is gewoon dezelfde persoon, als hij het een week later verteld had, had je het ook niet gemerkt zegmaar
Hee,

Hij is nu gewoon nog dezelfde als altijd, maar ik begrijp dat het ongemakkelijk kan zijn omdat je weet dat hij je leuk vindt. Als ik jou was, zou ik gewoon even kijken of je hem leuk vindt of niet en vooral niks doen waar jij je niet fijn bij voelt. En maak je vooral geen zorgen over op welk geslacht je valt, er is niks mis mee dat je dat misschien nog niet weet en als je wil, kan je dat met hem uitproberen. Maar je hoeft echt nog geen naam aan je seksualiteit te geven, daar kom je ooit wel achter en als dat niet zo is, nou dan niet. Dus, als je wil (en als hij het ook wil) kan je met hem dingen uitproberen en anders doe je dat niet.

Reageer