Mijn verhaal

  • 20 March 2019
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb tijdje terug met een meisje gezoend alleen toen vroeg ze me verkering ik zei ja alleen toen daarna spraken we niet meer af keken elkaar ongemakkelijk aan vaak en toen stapte ik erop af en vroeg of ze verkering wouw maar dat wauw ze niet en ik wil niet dat dit weer gebeurd dat ik zo in de steek wordt gelaten hoe kan ik dit voor komen want ik vond haar echt leuk

6 reacties

wacht.... Dus zij vroeg je verkering... Maar ze wou het uiteindelijk niet?
wacht.... Dus zij vroeg je verkering... Maar ze wou het uiteindelijk niet?
Denk het 😰
Reputatie 3
Badge +4
Zij vroeg jou verkering? Toen vroeg jij haar nog een keer verkering ofzo? En dat wou ze niet?

Jij zit op de basisschool of niet dan?
Als ik het verhaal goed begrijp vroeg het meisje hem verkering. Daarna is er niks gebeurd waardoor beiden dus hun verkering niet meer echt vonden waardoor hij (de topicmaker) haar opnieuw vroeg en nu dus afgewezen werdt
Als ik het verhaal goed begrijp vroeg het meisje hem verkering. Daarna is er niks gebeurd waardoor beiden dus hun verkering niet meer echt vonden waardoor hij (de topicmaker) haar opnieuw vroeg en nu dus afgewezen werdt
Ja eigenlijk wel ja
Zij vroeg jou verkering? Toen vroeg jij haar nog een keer verkering ofzo? En dat wou ze niet?

Jij zit op de basisschool of niet dan?

Nee middelabere alweer weet niet hoeveel jaar terug denk group 5/6 of 7 en half school jaar later ging ik naar andere school en starte ik toen in group 5/6

Reageer