Vraag

Mijn vader heeft Tinder

  • 13 August 2022
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Badge

Mijn ouders zijn al heel lang gescheiden en daar ben ik helemaal oke mee. Ze hebben nu allebei een nieuwe relatie. Mijn vader heeft al 6 jaar een relatie en ik mag zijn vriendin heel erg. Laatst dacht mijn zusje dat ze mijn vader Tinder zag gebruiken. Later heb ik op zijn telefoon gezien dat hij inderdaad Tinder heeft. Ik weet niet aan wie ik het moet vertellen want ik wil niet dat zijn vriendin weggaat maar ik wil het ook niet voor mezelf houden. Wat moet ik nu doen?


2 reacties

Hi Fem,

Ik denk dat je vooral niet te gauw conclusies moet trekken, je weet natuurlijk niet of het misschien een onschuldig grapje is. Lijkt het je wat om een keer naar je vader te stappen om te vragen waarom hij Tinder heeft? Misschien zit er wel een goede verklaring achter, is dit niet het geval dan zou ik zeker eventjes zijn vriendin inlichten. :) 

Hopelijk kun je hier wat mee!

Liefs,

Junia

Badge

Hi Junia,

Heel erg bedankt maar ik weet niet of ik naar mijn vader durf te stappen. Ik zal kijken of het lukt. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat het een grap is maar je hebt wel gelijk dat ik dat niet weet als ik het niet vraag.

Dankjewel!

Femme

Reageer