Vraag

Mijn online eboy heeft het uitgemaakt. Ik ben nu depressief wat moet ik doen?

  • 9 June 2022
  • 4 reacties
  • 241 Bekeken

Badge

Mijn e-boyfriend heeft het uitgemaakt na een 5 maanden relatie… Ik bottom fragde in zijn rankup game op Valorant naar silver 3. En heb perongeluk Chamber gehealed in plaats van Jett. Hij speelde Jett. Ik moest erg huilen, omdat hij me uitschold voor kanker dikke kanker hoer en ook nog vieze nazi. Ik hoor dit vaker op school. Mijn hart is erg gebroken en ik denk de hele dag aan hem. Hij ghost me zelfs op Discord!!! En hij gaat nu mijn beste vriendin daten. Zij is silver 2 en ze is boosted. Maar ik als een bronze 1 kan nooit op haar level zitten… En ik zie momenteel mijn leven niet meer zitten. Wat moet ik doen? Ik heb dringend tips nodig! Anders pleeg ik zometeen nog zelfmoord. Ik heb al een zelfmoord poging gedaan, maar het mislukte.  Bedankt voor het lezen. Het doet me erg goed dat jullie om me geven. 


4 reacties

Badge

Beste Koalafangirl2008

 

die jongen is je aandacht niet waard en die zogenaamde vriendin ook niet je vriendin zou achter je moeten staan en hem meteen afwijzen 

Zelfmoord is een oplossing voor een tijdelijk probleem je denkt dat je dan van alles afbent maar wil je je ouders je familie pijn doen met je dood (Hoop het niet)

Als je echt wat hulp wilt zou ik met een persoon gaan praten die je helemaal 100% vertrouwd

 

Anonieme28

 

Badge

Hoi,


Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat je je echt heel erg aanstelt.

Depressief zijn en zelfmoord willen plegen nadat een guy die je niet eens in het echt hebt gezien je uitgescholden heeft voor nazi en dat soort shit?

Ik had heel erg hard gelachen als ik in die situatie zat.

Heb je die zelfmoordpoging gedaan door wat er net was gebeurd trouwens?

Neem die online “E-boys” niet serieus en denk ff beter na volgende keer, kom op zeg. Je stelt je erg aan.

 

groetjes.

 

Badge

Laat je je niet discouragen door een boosted silver player oke? Low elo in valorant is toch allemaal hetzelfde 🤤

Badge

Speel gewoon league of legends

 

Reageer