Mijn liefde negeert mij en hij ligt in het ziekenhuis met hartproblemen!

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben dus verliefd op en jongen van YouTube. We hebben gebeld. En hij had beloofd die avond te snappen. Maar dat werd hem dus weer niet. Misschien toevallig omdat hij dus toen ineens die hartproblemen kreeg? Maar hij reageert sowieso al bijna niet. Hij weet niet hoe hij nu verder moet en en wat hij nu hiermee moet. En hij heeft gemengde gevoelens. De ene keer als ik vraag wil je me ontmoeten zegt hij 'neeeee' en de andere keer 'weet ik veel' of 'misschien'. Wat kan ik nu het beste doen? En hoe kan ik hem overhalen? Ik vind gwn alles van hem leuk, ALLES!

27 reacties

Badge +8
Hoi Peterkever5,

Wat vervelend dat hij nu in het ziekenhuis ligt.

Ik snap je gevoelens voor hem, niet dat ik gevoelens heb voor hém, maar ik ben wel helemaal gek van een andere jongen. Ik vind hem ook gewoon té leuk en kan helemaal niks negatiefs over hem opnoemen. Maar goed, dit is niet jouw vraag:). Jouw vraag is wat je het beste kan doen en hoe je hem kan overhalen.

Hij ligt nu in het ziekenhuis vanwege hartproblemen. Hiervoor gaf hij jou best wel 'onduidelijk' antwoord, als ik het zo mag noemen:). De ene keer zegt hij echt "Nee" op de vraag of hij jou wilt ontmoeten en de andere keer weer "Misschien".

Ik denk dat je hem misschien eerst helemaal moet laten herstellen, voordat je hem wilt overhalen om hem te ontmoeten. Hij ligt nu in het ziekenhuis en heeft dat waarschijnlijk op dit moment aan zijn hoofd.

Ik wil je hier écht niet mee zeggen dat je nu nooit meer moet en mag vragen om hem te kunnen ontmoeten. Want je bent helemaal gek op hem, wat ik ook helemaal snap! Maar misschien moet je (heel even) wachten tot dat hij weer beter is. Anders geeft hij een misschien wat warrig antwoord, en heeft hij er niet over nagedacht en dat zou zonde zijn! Want je wilt hem natuurlijk zó graag ontmoeten. Snap je?;)

Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt,

Suzan (14) xx
Oké dankjewel. Ik heb ook al gezegd dat ik hem wil ondersteunen en helpen. En ik zeg nu voorlopig niks over mijn liefde enzovoort. En wat ga jij dan doen met die jongen die je zoooo leuk vind?
Badge +8
@peterkever5,

Tuurlijk mag je wel wat over je liefde zeggen:)

Die jongen heeft mij geblokeerd, dus dat wordt hem niet denk ik:(. Ik denk dat ik maar naar een andere leuke(re:)) jongen opzoek moet gaan, eentje die mij niet blokkeert. Ik weet alleen niet of er nog leukere jongens bestaan;). Die vind ik vanzelf wel, denk ik en hoop ik.
Nu heeft hij ineens zijn nummer gegeven
Badge +8
@peterkever5,

Super leuk dat hij zijn nummer aan jou heeft gegeven! Nu kan je dus met hem whatsappen;)!
Is hij alweer beter?:)

Ik moet wel zeggen dat ik het heel knap vind dat je contact met hem durft te krijgen, ik zou dit niet zomaar durven.

Suzan (14) xx
Hij is in ieder geval al wel thuis. Maar miss nog niet helemaal beter
Badge +8
@peterkever5,

Dat is fijn om te horen;).

Nu kun je wel gemakkelijker contact met hem houden, nu je zijn nummer hebt!

Suzan (14) xx
Ja, .maar ik snap niet wrm hij zijn nummer nu ineens wel wilt geven, en waarom geeft hij zijn nummer als hij toch negeert? Ik ben wel blij dat hij blijkbaar toch aan mij denkt
Beste Peterkever5 en Suzannevdb,

Het topic begint op een chatgesprek te lijken, willen jullie hiervoor oppassen? Dit is in strijd met forumregel 7.

Nog veel plezier op het forum!

Groet,
Bibi, van de Kindertelefoon
oke, natuuuurlijk! het is weer een nep nummer. het is een vriendin van hem!
Ik wil nu niet moeilijk doen maar ik denk dat hij een beetje met je voeten speelt want na hartoperatie lig je meestal wel weken in het ziekenhuis (mijn ervaring dan toch zie forum hierover)

Tenzij het een kleine ingreep was zoals pacemaker

Ps begrijp me niet verkeerd ik kan ook mis zijn wat waarschijnlijk het geval is

Grts ZILN
Wat wil je zeggen? Dat hij eigenlijk meer wilt of juist niet?
Dat weet ik niet echt welke operatie was het ? Weet je dat
Want bij mij weten alleen mijn beste vrienden wat er met mij is gebeurd dus denk wel dat hij je dan wel echt betrouwt
Ja maar hij zei gisteren dat hij mij niet wilt ontmoeten en nooit een relatie wilt etc. Terwijl hij mij wel wilde bellen en opzoeken op Facebook enzo
Bizar hoe oud is hij ?
Hij onderschat mijn gevoelens!
Hij is 15 jaar, waarom?
Denk het dat hij je gevoelens onderschat en het zou misschien kunnen dat hij zo vaak veranderd van mening dat hij aan zichzelf twijfelt dat doen 15 jarigen soms wel (ben ook jongen 15 )
Ja naar ik denk ik niet hij twijfelt. Waarom doet hij zo koppig. Hij geeft niet eens een rede waarom hij niks wilt. En ff Tussendoor, we zullen morgen wel een reactie krijgen hieronder van de Kindertelefoon dat we 'chatten'
Hoe kan ik hem overtuigen?
Vertel je ware gevoelens maar zorg wel dat je je band met hem sterk genoeg is alvorens je dat doet
Ja onze band is heel slap. En nu alleen nog maar slapper geworden. Ik heb al heel duidelijk mijn gevoelens verteld, mijn sterke gevoelens. Maar hij onderschat ze. Of hij doet niet eens moeite om mij te leren kennen of oordeelt te snel?!
Reputatie 6
Badge +14
Ik heb mijn mening al gegeven
Reputatie 1
Badge +2
Beste Peterkever5 en Zegiklieverniet3152,

Het topic begint op een chatgesprek te lijken, willen jullie hiervoor oppassen? Dit is in strijd met forumregel 7.

Nog veel plezier op het forum!

Groet,
De Kindertelefoon

Reageer