Mijn ex negeert me

  • 11 May 2018
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
ik weet echt niet meer wat ik moet doen dus ik hoop jullie me kunnen helpen. ik heb een relatie gehad voor 2 maanden, toen ging het uit. Maar we kwamen er achter dat we eigenlijk wel samen wilden zijn. Een week later begon hij mij uit het niets te negeren. En achter mijn rug praate hij over mij en mijn vrieden. Ik snapte niet wat ik fout had gedaan. later begon hij ineens weer aardig te doen, (ik vond het toen ook nog leuk) toen wilde hij praten, uit dat gesprek kon ik opmaken dat hij me terug wilde. en ik weet niet meer waarom maar ik werd boos dat hij zo tegen mij en mijn vrienden deed. en toen kapte ik het gesprek af en ging weg, zonder echt te luisteren naar wat hij wilde zeggen Dat was allemaal een maand geleden en ik heb het volgens mij helemaal verkloot want nu negeert hij me en flirt hij veel met andere meisjes. Nog steeds wil ik hem terug. help pleaseeee?!

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Als jij het laatste gesprek hebt afgekapt zul je zelf weer contact met hem moeten zoeken. Ik kan me wel voorstellen dat hij geen zin heeft contact met je te hebben, dus misschien is een excuses gepast. Je kunt er niks aan doen dat hij flirt met andere meisjes, ook al is dit misschien vervelend. Hij heeft geen verplichtingen meer naar jou dus kan hij doen wat hij wilt. Als je he terug wilt zul je contact met hem moeten zoeken en hopen dat hij je niet negeert.
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik snap dat die jongen nu zoiets heeft van laat maar zitten ik ga wel opzoek naar een ander meisje. Hij houdt nog van jou, maar jij werd boos en luisterde niet meer naar hem. Misschien wou hij wel sorry zeggen over wat er was gebeurd en wat die had gedaan? En dat is het ook logisch dat die dus verder gaat met het leven. Een excuses zoals @Daan al zei zou wel terecht zijn.

Ik snap dat je boos bent/ was omdat hij achter je rug om over jouw sprak. Maar je weet niet of dat positief of negatief was. Je kan het best gewoon weer contact met hem zoeken en dan je excuses aanbieden en vertellen waarom je boos was. Daarnaast kan je vertellen dat je nog steeds van hem houdt. Misschien begrijpt hij het en komt het allemaal goed, of hij begrijpt het niet en blijft boos, dan moet je hem gewoon loslaten.

Succes!

Gr: Mr.S
Reputatie 3
Badge +8
Ik wil nog even wat toevoegen want het lijkt alsof ik het allemaal in jouw schoenen schuif.

Dat hij achter jouw rug om over jou en je vrienden praat is echt niet oké, alles behalve. Echter bedoelde ik dat je hem niet 'terug' zult krijgen of contact mee kan starten als je hem daarop aanvalt. Dan denkt hij waarschijnlijk weer gelijk laat maar zitten. Dus puur alleen om een kans te hebben hem terug te krijgen lijkt mij een excuses tactisch. Verder kun je precies doen wat Mr.S zegt, want dat is zeker ook tactisch.

Dit wilde ik alleen nog even kwijt, want in mijn eerste reactie kwam niet naar voren wat ik bedoelde.

Reageer