Mijn crush en ik praten weer, maar wat nu?

  • 5 March 2018
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou, dit is mijn vierde topic hierzo. In de eerste twee heb ik het al over mijn crush, die al zo'n 2 en een half jaar mijn crush is. Even hier het verhaal in het kort.
Twee jaar geleden zaten we bij elkaar in de klas en ging het best goed, we praatten veel met elkaar en ik dacht ergens dat hij me wel leuk vond. Het jaar erna zaten we niet meer bij elkaar in de klas en heb ik hem bijna een half jaar niet gesproken. Toen besloot ik, na heel twijfelen, hem te vertellen dat ik hem leuk vind. Hij zei dat hij me aardig vond, maar niet klaar was voor een relatie. Toen heb ik hem weer een hele tijd amper gesproken, maar sinds begin dit schooljaar zaten we weer bij elkaar in de klas. Langzamerhand begonnen we weer meer te praten en de laatste tijd komt hij ook naar mij toe om met me te praten over allerlei dingen. We hebben de afgelopen weken echt bijna dagelijks gepraat en het is heel gezellig, maar het doet mij dan toch twijfelen of hij me misschien leuk vindt.
Hij heeft me nooit echt afgewezen, toch? Zou het kunnen dat hij me nu leuk vindt of doet hij gewoon vriendschappelijk aardig? Heeft iemand enig idee?

1 reactie

Ik denk dat de enige manier om er achter te komen is door het hem te vragen! hij heeft je nooit duidelijk afgewezen, hij zei namelijk dat hij er nog niet klaar voor was en niet dat hij je niet leuk vond. Hopelijk vindt je crush je ook leuk :)
xx

Reageer