Beantwoord

Mijn crush (??)

  • 8 November 2018
  • 5 reacties
  • 419 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii

er zit een knappe jongen bij mij op school/klas en hij lacht altijd naar me en zoekt soms een beetje contact. Maar ik wordt altijd snel rood als ik iemand soort van leuk vind of gewoon super knap en wordt vaak ongemakkelijk. Maar hij is gewoon super knap en hoe hij naar me kijkt..... Ik weet niet wat ik moet doen... Want ken hem niet heel lang en ik weet niet of hij dit bij meerdere meiden doet... Wat zouden jullie doen in zo'n soortgelijke situatie?

xx
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 November 2018, 08:10

Bekijk origineel

5 reacties

Ik zat in de zelfde situatie....
Tot ik van school ging nu 2 jaar laater accepteer hij mijn volg verzoek op insta niet....

Dus ik zou zeggen probeer nu toch contact te zoeken.... Hij laat duidelijk singaalen zien van verliefdheid.

Je hebt eigelijk niks te verliezen. Wand je hebt nu geen geen relatie met hem en als hij 't niet wil nog niet dus dat verschil is niet super groot. Als hij ja zeg hebt je wel wat dus het is echt elijk een win of het zelfde situatie.

Je hoeft natuurlijk niet meteen verkering te vraagen ofzo maar probeer hem eerst even te leeren kennen in jou hoofd als vrienden. (dit kan de roodheid een beetje verminderen miss) dan kan je namelijk wat makelijker praaten.

Als hij onzeker en verlegen doen en jij ook.... Dan is dat wat lastiger (hat ik namelijk...) ik zou 't toch probeeren❤️👍🏻

Hopelijk heb je er wat aan❤️
Kun je hem niet wat berichten sturen?
Dan ondervind je geen problemen wat betreft blozen of dergelijke dingen, waardoor je hem ongehinderd kunt leren kennen.
dank jullie wel @MensPersoon @Mijnigezien
xx
vandaag zat ik naast hem en we zaten te praten en hij zocht telkens aandacht. En in beide pauzes gaf ie me eten en zocht hij vaak contact bij mij (ook bij andere maar minder) Als hij mij aankijkt dan kijkt ie ook echt diep in me ogen aan... Ik weet niet wat ik moet denken of vinden... Wat denk jij ? @Mijnigezien
Zeg op 1april (beetje laat nu) “ik hou van je” en als hij ja zegt is het goed en als hij nee zegt zeg je “1 APRIL!!!”

Reageer