Vraag

mijn beste vriendin vind mij crush ook leuk

  • 24 December 2020
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

Hoi,

Mijn beste vriendin die vind mijn crush leuk. Ik vind het best k** want ik vind hem nu al 5 maanden leuk. En we hadden ook super veel contact. Maar omdat mijn beste vriendin een paar dagen geleden gedumpt is, vindt zij nu mijn crush in een keer leuk. Wat moet ik doen?!


2 reacties

-onnodige quote verwijderd-

Hoi Anno.2007,

Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Maar het is niet leuk en heel vervelend. Je vriendin zit waarschijnlijk ik een fase waarin ze nog een beetje verward is op het gebied van emoties. Als ik jou was zou ik het eens laten gebeuren. 
 

Een andere optie is om het er eens met je vriendin over te hebben. Als jullie er eens serieus zonder grappen over gaan vertellen komen jullie er misschien uit en begrijpen jullie elkaar beter!

Veel succes!

 

Hi,

Er is denk niet veel wat je kan doen. Uiteindelijk moet je crush kiezen wie hij/zij leuk vind. Ik had een beetje hetzelfde maar dan met m’n zusje. Wij vonden allebei dezelfde persoon leuk en uiteindelijk heeft die voor mij gekozen. Leuk voor mij natuurlijk maar balen voor m’n zusje in dit geval. Zo gaat het denk ook voor jou en je vriendin zijn denk ik, ochtend het zover komen.

J8j8

Reageer