Vraag

mening relatie

  • 28 January 2023
  • 10 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het is dus uit met mijn vriendin en ik door iets wat ik heb gedaan maar ik weet nou niet of het zo erg is wat ik heb gedaan. Net na oud en bieuw keek ik op haar telefoon en er waren allemaal whatsapp gesprekken van die gene verwijdert en mijn vriendin zegt op het laatst niet doen mijn vriend ligt naast me. Dat vind ik als ik dat zo lees eigenlijk best wel raar. En ik zag het in de nacht dus dat wws ook kut. Maar uit eindelijk heb ik dus via zo een app haar whatdapp gekoppeld dat ik kan zien als hij wat stuurt. De volgende ochtend had ik het gevtaagd en had ze het uitgelegd wie het was en was het oke, maar ik was vergeten om dat whatsapp ding weg te halen. Nu zei ik uit eindelijk paar dagen daar na tegen der dat k dat had gedaan enzo en nu zegt ze dat ze niet kan accepteren wat ik heb gedaab enzo terwijl ze het wel wilt en weet k veel wat is het rieeel wat ik heb gedaan of kan het gewoon echt niet?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Vervelend dat het uit is maar ik ben het wel met haar eens. De whatsapp van je vriendin controleren kan echt niet. Hoe zou jij het vinden als een ander dat bij jou zou doen?

Badge

Hoiii

ik snap aan de ene kant wel dat je het heb gedaan omdat je zo’n raar appje las op haar telefoon maar ik snap ook haar dat ze zon app echt te ver vind gaan ik weet natuurlijk niet hoe zij is en hoe jullie uit elkaar zijn gegaan maar misschien zou het helpen om gewoon met haar te praten, bellen, appen hoe je je toen voelde toen je het had gedaan en dat je er achteraf heel veel spijt van heb en dat je haar gewoon had moeten vertrouwen 

@Anoniemm132 

Ik Ja dat heb ik gedaan en gezegd en k heb alles gezegd van ja het was niet me bedoeling heb er spijt van en k heb jet met een reden gedaan niet omdat ik je percee niet vertrouw maar als je dat leest is gwn raar. En dan zegt ze nee is echt erg kan niet accepteren. Is het eerste wat er ooit is gebeurt in de relatie voor de rest hadden we nooit echt ruzie. Dus ik vind raar dat ze er niet over kan praten ofzo en gwn makkelijk denkt van ja klaar.

Vervelend dat het uit is maar ik ben het wel met haar eens. De whatsapp van je vriendin controleren kan echt niet. Hoe zou jij het vinden als een ander dat bij jou zou doen?

En als ze het bij mij zou doen boeide het me niet wnat k heb niks te verbergen ze mag alles checken van mij k verberg helemaal niks.

Badge

Hoiiiii ik weet natuurlijk niet hoelang erna je het appje hebt gestuurd maar misschien komt het op haar over dat je geen spijt heb van wat je gedaan hebt maar alleen dat het uit is en ik snap haar wel een beetje wat ikzelf (  meisje) zou het ook echt te ver vinden gaan ik bedoel ik zou denken had er gewoon naar gevraagd en ik denk ook dat een relatie zonder vertrouwen nooit gaat werken en ik weet dus niet hoelang het al uit is maar ik denk aangezien ze het niet bij wil leggen ze iig wat meer tijd nodig heeft om na te denken en het er over te hebben met vriendinnen ofzo  dus ik denk dat het miss slim is om haar effe met rust te laten en miss ook voor jezelf na denken heb je er spijt van dat je het gedaan heb of heb je er spijt van dat het uit is en daarna zou je haar misschien kunnen appen dar heb graag wilt dat alles weer goed is maar ik denk eigenlijk niet dat ze in een keer het weer aan wilt hebben maar ik denk dat het iig belangrijk is dat ze weet dat het je echt spijt

 

Ik zou het ook meteen uitmaken.  Sorry. Ik snap dat je bent geschrokken maar je had het gewoon aan haar moeten vragen.  Voor mij is mij controleren echt een enorme rode vlag.  Als je me niet vertrouwt is een relatie echt niet mogelijk. 

Eens met @Mimo , niks aan toe te voegen.

(….) Voor mij is mij controleren echt een enorme rode vlag.  Als je me niet vertrouwt is een relatie echt niet mogelijk. 

Ja maar dat is het dus ik controlleer niet we zitten gewoon op elkaars telefoon het is niet alsof ik alles bab haar moet hebben of lezen of weet ik veel wat zelf doet ze het ook bij mij dn als ze iemand ziet die ze niet kent kijkt ze ook gewoon alleen bij mij gebeurt niet zo iets dat er staat me vriendin ligt naast me ik doe het niet on haar te checken k check haar nooit je zit gwn op elkaars telefoon en je ziet dat opeens das gwn raar

@Anno11111 

Ik snap dat je wel eens op werkadres telefoon zit.  En dat het heel raar is als je ineens zo'n appte ziet.  Het is ook niet gek dat je vraagt.  Maar je hebt haar telefoon toch zo ingesteld dat je haar appjes binnen krijgt?  Dat vind ik echt een hele erge controle.  En ik een teken van wantrouwen anders zou je het wel gewoon vragen.  Ik zou dit echt nooit accepteren.  Je hebt je eigen ramen ingegooid. 

@Anno11111

… een teken van wantrouwen anders zou je het wel gewoon vragen.  Ik zou dit echt nooit accepteren.  Je hebt je eigen ramen ingegooid. 

Ja dat is dus ook gwn kut. Ik zag het in de nacht wn had dat ook in de nacht gedaan toen hadden we in de ochtend er over gepraat toen wist ik het en uiteindelijk was het goed, maar toen ben k het vergeten er af te halen en hebber ook niet op gwzeten want als ik op haar telefoon wil kijken dan mag ik dat en je krijgt ook een melding als je zegmaar er op zit

Reageer