men vader is drank verslaaft

  • 17 July 2018
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi kan iemand me helpen me vader is drank verslaaft en doet mij elke dag pijn hij slaat mij vaak en stelen doet hij vaak

5 reacties

Hoi

Jouw vader mag jou geen pijn doen. Jij verdient een veilig thuis waar je graag bent.

In bovenstaande reacties staan nuttige tips:
- dit delen met iemand in je omgeving, bijvoorbeeld een familielid, vriend(in), huisarts of mentor op school, zodat jullie samen naar een oplossing kunnen zoeken
- de site van Veilig Thuis eens bekijken, en eventueel contact opnemen
- contact opnemen met de KinderTelefoon, bijvoorbeeld bellen of chatten

De KinderTelefoon kan je doorverwijzen naar meer hulp. Bij zo'n doorverwijzing wordt bekeken hoe jouw thuissituatie verbeterd kan worden. Jouw veiligheid is hierbij heel belangrijk. Zulke organisaties weten waar ze mee bezig zijn, en hebben eerder te maken gehad met dit soort situaties.

Verontschuldigt jouw vader zich voor de keren dat hij jou pijn doet? Hoe is hij als hij niet dronken is?

Groetjes
x
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het is vanzelfsprekend verkeerd wat je vader doet. Heb je dit verhaal al eens in je eigen kring gedeeld of durf je dit niet? Misschien kun je eens een kijkje op Veilig Thuis nemen.
Hey,

Ik zou als ik jou was de kindertelefoon bellen.
nee als ik dat verteld dat bedreigd hij me ik snap sowieso niet dat hij over mij gaat mijn moeder is overleden bij het bevalen van mijn tweeling zus en mijn opa en oma zijn ook reeds overleden hij heeft ooit een vrouw verkracht
Las je het met iemand over je vader wilt helpen zou ik bij jou op school vragen naar een vertrouwenspersoon die gene mag niks wat jij zecht door vertellen maar kan jou helpen zoeken naar ene oplossing ik denk dat je dat het best tijdens een pouze kan dan en niet na school omdat je dan dus later thuis bent maar je moet wel echt a tie ondernemen dit is niet normaal en zeker niet goed voor jou als je nog hulp nodig helpt laat maar hooren en ik zal kijken wat ik kan doen suc69

Reageer