Vraag

Meisjes gamen raar?

  • 22 October 2018
  • 29 reacties
  • 968 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik Ben een meisje en ik hou van gamen. Ik speel vaak Fortnite. Nu weet ik dat mijn vriendinnen echt totaal niet van gamen houden maar ik ben bang dat jongens het raar vinden en dat ik zo nooit een vriendje krijg.. dus mijn vraag is: vinden jullie het raar als meisjes gamen?

29 reacties

Ook een meid hier👍🏻

Niet dat ik relatie ervaaring heb👍🏻😂
Maar ik heb na jaaren achterhouden dat ik gamde (werd al gepest en wou ze niet nog eenreden geven) en nu van school veranderd en nu heb ik het verteld iedereen was er helemaal oké mee. Ik merk dat jongens het vaak wel leuk vinden (als een jongen je leuk vind wil die meer tijd met je doorbrengen) vaak vinden jongens het leuk om met meiden te gamen het is wel gewoon tijd samen en vaak gaat het praaten online ook wat vlotter👍🏻

Naar mijn ervaaring vinden jongens het dus eigelijk wel leuk👍🏻😂
Nee, ik vind het niet raar. Je moet gewoon doen wat je leuk vindt en wat maakt het dan uit of je een jongen of een meisje bent. Het is wel vaak zo dat meisjes niet zo heel erg van gamen houden, het is minder gebruikelijk dan bij jongens in ieder geval. Zoals Mijnigezien ook al zei vinden jongens het vaak juist heel erg leuk.
Hey nog een meisje hier die gek op gamen is

Ik heb verkering met een meisje die ook helemaal hyped is van gamen. Dat is dan juist leuk, want dan heb je altijd wat leuks met elkaar te doen.

Het lijkt mij een voordeel dat je van gamen houd, omdat jongens gamen ook leuk vinden.
Ik vind het wel gezellig als een meisje gamen leuk vindt.
Je kan dan samen gamen en als je een relatie hebt met een jongen die gamen ook leuk vindt lijkt me dat juist een groot voordeel.
Hey,

ik vind het totaal niet raar als meisjes gamen. Ik game ook altijd met m’n vriendin en met andere meiden uit de klas. En als je met een jonge gamed van school die je leuk vindt, dan kan je “closer” bij hem komen en dan hebben jullie eerder verkering.
nee game is niet raar het is nu heel populair.
Hee,

Bij mij vonden ze het in de eerste klas altijd raar dat ik dat deed, want toen deed geen 1 meisje het bij mij in de klas. Terwijl het op de basisschool en nu hartstikke normaal is en er niemand moeilijk over doet. Wat ik probeer te zeggen is, dat het echt ligt aan de mensen om je heen wat zij ervan vinden. Maar je moet je echt helemaal niks aantrekken van wat anderen ervan denken, want als jij het leuk vindt, moet je dat lekker doen. Ik zou je ook niet te veel druk maken over dat je een vriendje krijgt of niet, als ze geen verkering met je willen omdat je gamet, dan is dat hun probleem, want jij mag gewoon doen wat je wil. En als iemand echt om je geeft zou het ze ook niet moeten uitmaken wat jij leuk vindt om te doen. Trouwens: Sommige jongens vinden het juist leuk als je gamet, omdat je dan samen iets kan doen wat jullie ook allebei leuk vinden (als die jongen van gamen houdt natuurlijk). Dus ik vind dat er eigenlijk geen verschil zit tussen dat er jongen of een meisje van gamen houdt en dat jij je niks van mensen moet aantrekken als ze het raar vinden, want je doet er niemand pijn mee en als jij het leuk vindt om te doen, dan moet je dat ook vooral doen.
Gamen is ook voor meisjes
ik speel zelf ook games en ben ook een meisje uit mijn ervaring vinden jongens het wel leuk::))
Hey,

Het is echt totaal niet raar om als meisje te gamen!
ikzelf game niet, maar ik ken heel veel meiden die het wel doen.

Over dat je geen vriendje kan krijgen omdat je als meisje gamed, ik denk juist dat jongens het leuk vinden.

Alstjeblieft💘
Hey,
Nee haha, totaal niet raar. Weet je, bij ons vinden ze het zelfs cool dat meisjes gamen ofzo, en verder maakt het niet echt iemand wat uit.
Ik speel het ook vaak met een vriendin haha
Meid als er iets is wat jongens leuk vinden is het gamen laat staan hun vriendin die game . Maak je daar nou maar geen zorgen over xx
Ik als jongen vind het juist leuk als meisjes gamen
Badge
Ik zou het echt leuk vinden als m'n vriendin Fortnite ofz zou spelen 😅 ga zo door maar natuurlijk niet verslaafd eraan raken😄
nee hoor totaal niet gek ik game zelf ook heb een playstation 3 en 4 thuis. gemiddeld per week denk ik dat ik 10 uur in de week game. alleen geen fortnite ik game race spelletjes en FIFA


groeten Marit
Volgens mij vinden ze dat juist leuk hoor!
Neehoor is helemaal niet raar! De meeste jongens zullen het juist leuker vinden!
Hey,

Naar mijn idee vinden veel jongens het geen probleem dat hun vriendin aan gamen doet. Ik denk dat de meeste jongens het stiekem best we stoer vinden. Doe lekker wat je zelf prettig en leuk vindt en als anderen daar wat tegen hebben dan mogen ze dat je vertellen, maar ik denk dat ze niet naar je toe zullen komen en zeggen: '' Jij speelt Fortnite, jij bent mijn vriendin niet meer.''. Ik wens je veel succes.

Gr.

Jack
Nee hoor dat is helemaal niet raar en als een jongen je alleen niet leuk vind omdat je gamed (ik denk dat niemand dat heel erg vind) dan zou ik me ook vragen of je bij die gene wilt zijn. Ik denk dat de meeste jongens het wel leuk vinden als een meisje gamed dan kunnen jullie misschien samen gamen dat is erg gezellig. 🙂
Hey, Ano girl 123

ik snap ik je ik ben ook een meisje en ik game al 4 jaar alle soorten spellen.
en het is echt niet raar iedereen heeft zijn eigen interesses.
als hun dat raar vinden hebben hun pech want misschien vindt jij ook iets raar wat hun leuk vinden bijvoorbeeld, paardrijden of dansen..
en geen vriendje krijgen ja...
ik heb mijn vriendje leren kennen door fortnite 😂

en ik vind het helemaal niet raar ik doe het ook
Hallo.
Veel jongens vinden het juist heel leuk als hun vriendin dezelfde hobby heeft, dat is met mijn relatie ook. We spelen vaak online samen maar ook bij elkaar. FIFA Etc, Fortnite, Gta. En zelf ben ik ook een meisje, en game al zowat heel mijn leven. Er ging een poll rond op facebook voor mannen: wat vinden mannen van gamende vrouwen? 80% daaruit is gekomen dat ze het leuk, stoer en gezellig vinden in een relatie. Let wel op, sommige mannen vinden het niks als vrouwen schietspellen spelen, ookal zijn mijn vriend en ik er dol op!
Ik ben een jongen maar ik heb ook gwn meisjes die fortnite spelen hartstikke gezellig en het gaat erom dat jij het leuk vind
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Er zullen vast wel jongens zijn die het leuk vinden dat je ook games speelt. Ik ben ook een meisje en ik game zelf ook dus ik vind het niet raar.
Xx schildpadje01
Hey hey! Het is totaal niet raar dat jij gamed als meisje, Iedereen is anders nog beter zelfs heel veel jongens zijn gek op meisje die gamen! Veel plezier met gamen! Mvg Gio
Nee, hoor, bij mij persoonlijk als ik game is er heel vaak een meisje of zijn er zelfs meerdere. Vaak ervaren meiden wel dat ze 'het enige meisje' zijn, maar dat is iets positiefs. Bovendien zijn er echt wel meer meiden die gamen.

Jongens vinden allemaal verschillende dingen leuk, dus wees jezelf en wacht op een jongen die jou leuk vindt.

Bij mij zou je een +1 krijgen, maar dat is enkel mijn mening, waar je toch niks op hebt op dit forum haha.

Nee hoor, houden jongens juist van (ik namelijk wel). Er zijn wel meer meisjes die gamen, ik kom er zelf namelijk regelmatig veel tegen. Gewoon jezelf blijven, er is vast wel een jongen die jou leuk vind👍

Reageer