Meisjes fixen

• 21 september 2017
  • 20 reacties
  • 431 Bekeken

Ik ben Sokkie en ik ben erg wanhopig, ik wil graag een vriendin alleen ik weet niet hoe. Ik kom nooit buiten behalve met school, help me. Ik ben 14 jaar oud. Ga niet zeggen dat ik moet wachten want dat wil ik niet 😠!

20 reacties

broer als he sokkie heet ga je nooit fixen whahahh
maar wat voor kleding draag je
je moet juiste kleding dragen

Ik draag kleding van de Zeeman en schoenen van de Action?
Ik hou persoonlijk nooit zo van een vriendje voor een week,

Als je echt iets serieus wil dan zou ik gewoon wachten tot je veliefd wordt. Anders werkt het ook niet denk ik.

Maar als je echt wil fixen zou ik veel zelfvertrouwen krijgen.

Kleding maakt op zich niet uit, als het maar niet nerderig is, en zwart werkt altijd goed.
Populair zijn is een van de belangrijkste, en dat je haar goed zit.

zwart werk goed?? broer izjen emo ofso

hoe draag je zeeman en action? sorry maar broer haal wat merken
haal gucci, d&g etc. ik vind supreme niet hard maar als je in een kakker wijk woont miss supreme
haal jordans pattas, haal gwn merken.
met die zeeman en action ga je nooit fixen broer
Badge +4
Hey
Voor mij maakt het niet uit wat voor kleding ke draagt zolang het er een beetje leuk uitziet. Ik draag zelf ook nie echt merken dus wat maakt het uit r gaat om de binnenkant niet om de buitenkant ❤️
-xxx-
kweet niet wat battie zegt met z'n overhope zinnen (en straattaal) maar je hoeft niet zulke merken te halen, ik ken die merken helemaal niet eens. bovendien als je niet genoeg geld er voor hebt kan je het niet eens kopen (of je hebt maar 1 set kleren) . maar om een vriendin te hebben moet je iemand leuk vinden (verliefd zijn) en je moet meer over haar te weten komen en contact maken ik bedoel niet fysiek maar gwn praten en leuke onschuldige grappen maken, miss kan je met haar in een groepje zitten met een opdracht en closer worden zodat ze jou miss ook leuk gaat vinden. ik kan je natuurlijk niks beloven maar dit is een (volgens mij) goede manier. en voor kleding miss een beetje het zelfde als het meisje zodat ze een beetje stiekem ziet/denkt dat jullie bij elkaar horen, maar doe niet het zelfde aan of bijna het zelfde anders is het te opvallend. Trouwens, je moet niet k*t doen met je vrienden want dan denkt ze dat je een vervelend iemand bent en vind je niet leuk. maak geen vieze grappen en die zooi wees aardig en ga geen negative dingen aan.

groetjes kev
Reputatie 7
Badge +17

hoe draag je zeeman en action? sorry maar broer haal wat merken
haal gucci, d&g etc. ik vind supreme niet hard maar als je in een kakker wijk woont miss supreme
haal jordans pattas, haal gwn merken.
met die zeeman en action ga je nooit fixen broer

Een advies: let op bij Nederlands.

In ieder geval @Sokkie,

Kun je misschien wat met (vrouwlijke) klasgenoten doen?
Dan leer je elkaar kennen en misschien klikt het wel tussen jou en iemand anders.
Hoi!

Ik ben een meisje, en kleding maakt me helemaal niet uit. Je kunt beginnen met op school een beetje socialer te zijn, door bv. in de klas naast een meisje gaan zitten, en dan zeggen dat je liever niet alleen zit. Je kunt ook een appje sturen naar een meisje dat je lief vindt en vragen wat het huiswerk is, en dan iets zeggen van: dat valt mee, heb jij nog iets te doen vanavond? En dan wat gezellig praten.

Groetjes
x

een appie
x

broer wat voor tata ben jij? met je een appie
kweet niet wat battie zegt met z'n overhope zinnen (en straattaal) maar je hoeft niet zulke merken te halen, ik ken die merken helemaal niet eens. bovendien als je niet genoeg geld er voor hebt kan je het niet eens kopen (of je hebt maar 1 set kleren) . maar om een vriendin te hebben moet je iemand leuk vinden (verliefd zijn) en je moet meer over haar te weten komen en contact maken ik bedoel niet fysiek maar gwn praten en leuke onschuldige grappen maken, miss kan je met haar in een groepje zitten met een opdracht en closer worden zodat ze jou miss ook leuk gaat vinden. ik kan je natuurlijk niks beloven maar dit is een (volgens mij) goede manier. en voor kleding miss een beetje het zelfde als het meisje zodat ze een beetje stiekem ziet/denkt dat jullie bij elkaar horen, maar doe niet het zelfde aan of bijna het zelfde anders is het te opvallend. Trouwens, je moet niet k*t doen met je vrienden want dan denkt ze dat je een vervelend iemand bent en vind je niet leuk. maak geen vieze grappen en die zooi wees aardig en ga geen negative dingen aan.

groetjes kev

whahahahhahaha je weet niet eens wat gucci is whahah nerd
@battiekiller, het helpt niet om mensen uit te maken voor nerd omdat ze een merk niet kennen. Je taal is soms een beetje ruw en ongepast, misschien in het vervolg proberen dingen iets rustiger te verwoorden?

Groetjes
x
broer als he sokkie heet ga je nooit fixen whahahh
maar wat voor kleding draag je
je moet juiste kleding dragen

dit is gewoon bullshit vriend ook als je gewone kleding draagt niet alleen merk
krijg je n vriendin, de andere meiden wat alleen op merken afkomen en scooters zijn meestal uit op geld.
dus ga niet stressen en stap op leuke meiden af en start een gesprek, vraag bijv. of ze wat willen drinken of waar ze vandaan komen etc. succes
Bericht verwijderd vanwege overtreden forumregels
Bericht verwijderd vanwege overtreden forumregels
Reputatie 6
Badge +12
Hoi ,
mijn excuses als ik even off-topic ga , maar ik wil even zeggen dat ik de berichten van battiekiller , en het laatste bericht van havopuber nogal ongepast vind .

Je hoort niemand uit te schelden voor homo (wat iets heel normaal is behalve als scheldwoord!) ,racistische dingen ,uitlachen ,of andere ongepaste content .

@sokkie
Ik denk dat je het beste gewoon jezelf blijft , maar je kan zoals anderen al eerder aangaven om een andere reden zoals huiswerk eens naar een meisje van je klas toestappen of een berichtje sturen . Ook kan je 'toevallig' naast haar gaan staan en aan de praat raken .
Probeer verder ook een vriendengroep te hebben waarin zowel jongens als meisjes zitten .
Heb je misschien hobby's zoals de jeugdbeweging , een sport ,... waar je nieuwe mensen kan leren kennen ?

Veel succes !
Groetjes, Lot
Reputatie 7
Badge +17

whahhhahaha battie je begint gelijk al racistisch nu weet ik zeker dat je boertje bent whahaha
is je papa boos dat geert niet gewonnen heeft?
whahah jij bent hier degene die probeert te chanten met je zielige post
jij weet niks van de wereld battie je bent nog nooit uit je boeren dorp geweest battie

Het is vrij hypokriet om te zeggen dat iemand rascistisch in en vervolgens vooroordelen te geven over de politieke voorkeur van zijn of haar ouders, iemand zielig te noemen en er van uitgaan dat iemand in een "boeren dorp " woont.
Daarnaast woont de meerderheid van de bevolking in steden, dus dat is een slechte aanname.
Reputatie 6
Badge +12
@ menspersoon , uiteraard , battiekiller zei erg veel ongepaste dingen die hier allesbehalve thuishoren . Maar om van iemand te zeggen ''een typisch allochtoons *** kind'' lijkt me nergens voor nodig ...
battiekiller had gelijk dat dit erg racistisch is , maar hetgeen hij vervolgens zei ben ik het ook zeker niet mee eens .
Groetjes , Lot
Hoi ,
mijn excuses als ik even off-topic ga , maar ik wil even zeggen dat ik de berichten van battiekiller , en het laatste bericht van havopuber nogal ongepast vind .

Je hoort niemand uit te schelden voor homo (wat iets heel normaal is behalve als scheldwoord!) ,racistische dingen ,uitlachen ,of andere ongepaste content .

@sokkie

Ik denk dat je het beste gewoon jezelf blijft , maar je kan zoals anderen al eerder aangaven om een andere reden zoals huiswerk eens naar een meisje van je klas toestappen of een berichtje sturen . Ook kan je 'toevallig' naast haar gaan staan en aan de praat raken .
Probeer verder ook een vriendengroep te hebben waarin zowel jongens als meisjes zitten .
Heb je misschien hobby's zoals de jeugdbeweging , een sport ,... waar je nieuwe mensen kan leren kennen ?

Veel succes !
Groetjes, Lot

Jep sorry lotte/ lot voor mijnn uitspraken ik snap je punt volledig. En moet toegeven dzt k mijn reactie zelf ook eel wat extreem vond vjnd
Srry hiervoor
Reputatie 6
Badge +12
Sportief dat je het zelf toegeeft havopuber !
P.s. waarom Lotte/Lot ?
Wist ff niet zeker meer wat je naam was ( forumnaam)

Reageer