Vraag

Meisjes…

  • 30 January 2023
  • 13 reacties
  • 313 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoiii, bij mij in de klas zit in kaolo mooi meisje en in doe altijd zo‘n beetje stoer om bij haar in de buurt te komen. Nok heeft zij natuurlijk vriendinnen waarbij ze altijd in de buurt is en ik durf en kan het gewoon niet vragen.

Heeft iemand tips? Dankjewel alvast 🙏

 

Groetjes, een jongen van 13


13 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Weet je wat helpt wat ik ook altijd die is gwn snap vragen en dan gwn heel veel snappen en haar laten voelen dat je er voor haar bent dan maakt je uiterlijk niet eens uit ik doe dat ook altijd en het helpt echt goed

Dat is dus prc wat niet kan :( Ik mag geen Snap

Reputatie 1
Badge +1

hey ik ben zelf een meisje van 13 bijna 14 en ik weet dat het echt f*cking  eng is om zon dinge te zeggen maar de meeste meisjes voelen het gwn als er jongen op hun is maar de meeste doen als of ze het totaal niet weten enz gwn omda ze willen dat je het vraagt en dat kan lang duren geloof me maar als het te lang duurt dan gaan ze denken dat het niets is en als ik je een tip mag geven de kans is echt al 60% groeter dat ze ja zegt als jij de eerste stap zet! hoe moeilijk en eng het ook is het betekend in hun ogen dat je geen watje bent snapie? (en je ik weet het meisjes kunnen echt heel ingewikked zijn) groetjes,😊

Dankjewel voor de tip, ik ben als ik de klas binnenloop al nerveus en ik ben al zo’n verlegen type dus ik weet niet of dat ooit gaat gebeuren :(

Reputatie 2
Badge +1

ga buitenspelen

Wat bedoel ja daarmee? Ik zit op het V.O., hè, daar gaan we niet naar buiten.

echt zooooooooooooooooo 

 

Reputatie 2
Badge +1

hey ik ben zelf een meisje van 13 bijna 14 en ik weet dat het echt f*cking  eng is om zon dinge te zeggen maar de meeste meisjes voelen het gwn als er jongen op hun is maar de meeste doen als of ze het totaal niet weten enz gwn omda ze willen dat je het vraagt en dat kan lang duren geloof me maar als het te lang duurt dan gaan ze denken dat het niets is en als ik je een tip mag geven de kans is echt al 60% groeter dat ze ja zegt als jij de eerste stap zet! hoe moeilijk en eng het ook is het betekend in hun ogen dat je geen watje bent snapie? (en je ik weet het meisjes kunnen echt heel ingewikked zijn) groetjes,😊

jaaaaa klopt

Reputatie 2
Badge +1

mss kan je iemand haar nummr laten vragen                                                               en ooh ja 1 tip als je wat met haar krijgt trek haar nie bij haar vriendinnen weg dat deed mijn ex wel en ik wee dat want ik ben een meisje van 13!!!

Badge

hey ik ben zelf een meisje van 13 bijna 14 en ik weet dat het echt f*cking  eng is om zon dinge te zeggen maar de meeste meisjes voelen het gwn als er jongen op hun is maar de meeste doen als of ze het totaal niet weten enz gwn omda ze willen dat je het vraagt en dat kan lang duren geloof me maar als het te lang duurt dan gaan ze denken dat het niets is en als ik je een tip mag geven de kans is echt al 60% groeter dat ze ja zegt als jij de eerste stap zet! hoe moeilijk en eng het ook is het betekend in hun ogen dat je geen watje bent snapie? (en je ik weet het meisjes kunnen echt heel ingewikked zijn) groetjes,😊

Reputatie 1
Badge +1

Weet je wat helpt wat ik ook altijd die is gwn snap vragen en dan gwn heel veel snappen en haar laten voelen dat je er voor haar bent dan maakt je uiterlijk niet eens uit ik doe dat ook altijd en het helpt echt goed

Reputatie 1
Badge +1

ga buitenspelen

Wat bedoel ja daarmee? Ik zit op het V.O., hè, daar gaan we niet naar buiten.

Reputatie 1
Badge +1

Om te beginnen kun je veel beter gewoon jezelf zijn dan stoer te gaan doen. Iemand moet je immers leuk vinden om wie je bent, niet om hoe je doet.

 

Ik weet het, maar wat moet ik anders?? Ik heb nog nooit met iemand gehad, dus daar ben ik minder ervaren in. Meestal als ze met me aan het praten is voer ik gewoon het gesprek zolang mogelijk door. Maar ik weet niet of dat nou een echte hulp is.

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben het eens met Tim16. Het is altijd beter om jezelf te blijven.

Als je haar aandacht wilt kan je een keer op haar afstappen en een gesprekje met haar voeren bijvoorbeeld :)

Dat zou ik wel doen, als ik niet de heletijd die irritante jongens en die vriendinnen van haar om me heen had :(

Badge

ga buitenspelen

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben het eens met Tim16. Het is altijd beter om jezelf te blijven.

Als je haar aandacht wilt kan je een keer op haar afstappen en een gesprekje met haar voeren bijvoorbeeld :)

Reputatie 7
Badge +17

Om te beginnen kun je veel beter gewoon jezelf zijn dan stoer te gaan doen. Iemand moet je immers leuk vinden om wie je bent, niet om hoe je doet.

 

Reageer