Vraag

meisje verkering vragen

  • 14 July 2020
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Badge

Er is dit meisje in mijn klas die erg aardig en knap is en ik heb mezelf over gehaald om wat closer te komen, maar ik wil nu vragen voor verkering maar ik weet niet hoe.hebben jullie tips.


5 reacties

Ben je al closer geworden of moet je dat nog doen?

 

Anyhow, als je nog niet closer bent geworden met haar zal ik als ik jou was wel doen. Als dat wel zo is, neem haar eens mee naar de bioscoop of een restaurant en vraag het daar. 

Succes en de groetjes.

Laat je het weten of het gelukt is ;)

Badge

Ben je al closer geworden of moet je dat nog doen?

 

Ik moet het nog doen

Ik neem aan dat je haar nu, tijdens de vakantie, niet ziet. Je kunt dan gewoons eens met haar appen/snappen. Vragen hoe het is, what is going on, of ze nog op vakantie gaat, dat soort dingetjes. Als je interesse toont in haar, krijg je dat misschien ook terug. Bovendien kan het voor haar dan ook al duidelijk worden, dat je wat voor haar voelt omdat je interesse in haar toont.

Als het lukt om wat closer met haar te worden, zou ik proberen om gewoon wat tijd met mekaar door te brengen. Dit kan een uitje zijn (ergens naartoe) maar ook gewoon een filmavondje ofzo. Als je wat tijd met elkaar doorbrengt kom je er vanzelf wel achter hoe het tussen jullie zit.

 

Suc6 ermee,

Groetjess

Hi,

 

Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je gevoelens voor haar hebt je kent t gezegde he nooit geschoten is altijd mis.

Suc6

 

Mvg Keanu Marbus

Reageer