Vraag

Meisje uitvragen maar wat t4gen mijn ouders zeggem

  • 6 June 2021
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

Ik wil dus in de zomervakantie met een meisje afspreken. Eerste keer dat ik echt met een girl afspreek. Maar wat moet ik tegen me ouders zeggen als ze vragen wat ik ga doen? Ik kan het natuurlijk gewoon zeggen maar dat is best wel awkward. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Wat kan ik het beste doen?

Gr,

Quincy_


3 reacties

Je hoeft je ouders niet per se alles te vertellen natuurlijk, of zelfs helemaal niets maar ik zou niet gaan liegen of andere dingen zeggen dan je werkelijk gaat doen.

In principe kan je dit helemaal zonder hun uitzoeken maar als ze er naar vragen mag je zelf bepalen hoeveel je aan hun wilt vertellen. Je kan altijd nog zeggen dat je het privé vindt. Ik zou alleen niet zeggen dat je met een vriend ergens heen gaat terwijl dat niet zo is want mochten ze dan het aan hem vragen en hij weet van niks is het vervelend om er zo achter te komen dat je hebt gelogen. 

Dus kortom: zeg zoveel als je zelf wilt, maar vertel geen leugens!

Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen! 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi bedankt voor je reactie. Ik ga denk ik gewoon zeggen dat ik naar vrienden ga. Dat is nog niet eens gelogen dan.

Je kunt tegen je ouders zeggen dat je met vrienden gaat afspreken en als je ouders vragen wat jij gaat doen dan kun je gewoon noemen wat je met dat meisje gaat doen.
Dat werkt redelijk met films, maar misschien niet met een romantische wandeling of een diner.
Ik weet niet hoeveel jongens de spaghetti scene van Lady en de Vagebond namelijk nadoen met hun matties.

In dan geval moet je dus even iets anders bedenken.

Reageer